Gå til innhold

Rare ting vi bare MÅ gjøre!

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Ble inspirert av et innlegg om morsomme tvangshandlinger på åpent forum her..

Jeg har mange av dem fant jeg ut, men tenker ikke over det til vanlig, og legger ikke merke til det selv.

Lurte på hvorfor man ikke tiltrekkes mennesker med damme tvangshandlingene?

Jeg f.eks. MÅ ha dorullen riktig vei, må ha ligtheren midt på røykpakka, og røykpakka symetrisk med mobil og leppepomade.. Legger også mobilen og røyken til samboern sånn, dette fordi jeg synes det ser ryddligere ut.

Samme med fjernkontroller.. Er masse, gidder ikke ramse opp. Men hvorfor finner vi ikke en partner som gjør de samme rare tingene som oss selv? Jeg MÅ ha ting stående sånn og sånn, og hvis samboeren min tørker støv og setter det annereledes m¨jeg sette det på plass. Han synes så klart det er irriterende, men jeg klarer ikke la være.

Vi har hatt mange småkrangler pga dette. Jeg blir irritert fordi han tar fjernkontrollen og legger den et annet sted i setdet for der den lå, da baer MÅ jeg flytte den.. Jeg sier han gjør det for å irritere meg, han sier jeg er gal fordi jeg må ha det sånn. Begge har vel litt rett! ; )

Ble veldig overrasket over hvor mange som har sånne rare ting for seg! Ingen jeg kjenner som gjør sånn.. Men det er visst flere enn jeg tror. Hvorfor fant jegikke en partner som var sånn også? Så hadde vi slippi å flytta på ting og tang hele tiden..: : )

Samboern min har ikke noe sånt for seg, tror jeg da.. Kanskje at han MÅ sjekke pcn med en gang han kommer hjem? For det gjør han alltid, uansett...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134360-rare-ting-vi-bare-m%C3%A5-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

4

• snilen

2

• Tornerose

1

• sniper1365380612

1

Mest aktive i denne tråden

Jeg har "bare" to slike "rare" ting. Dorullen må vende riktig vei (den løse enden ut) og dyna må ligge rett vei (altså åpningen ned med beina). Men jeg må innrømme at jeg ikke tenker spesielt på det til vanlig, jeg bare legger dorullen/dyna slik jeg ønsker det. Om samboeren min sover med dyna feil vei så er det greit, og om han plasserer dorullen feil vei så går jeg ikke og retter på den, selv om jeg tenker for meg selv at det er feil vei.

Gjest Pricilla

Jeg har "bare" to slike "rare" ting. Dorullen må vende riktig vei (den løse enden ut) og dyna må ligge rett vei (altså åpningen ned med beina). Men jeg må innrømme at jeg ikke tenker spesielt på det til vanlig, jeg bare legger dorullen/dyna slik jeg ønsker det. Om samboeren min sover med dyna feil vei så er det greit, og om han plasserer dorullen feil vei så går jeg ikke og retter på den, selv om jeg tenker for meg selv at det er feil vei.

At skapet til samboeren min ser bomba ut plager meg ikke, det er hans område. Men mener ting ellers i leiligheten. Vi ha det i orden. : ) Han vil jo også det da..

Men kommer jeg på do, og rullen er feil vei så snur ejg den. Retter opp ting som etter min mening er feil.

sniper1365380612

Du er rar... ;) Jeg hadde gjort akkurat det samme som samboeren din: gjort alt motsatt av hvordan du skal ha det... Snudd dorullen, stokket om på fjernkontrollene, flyttet bitte litt på pyntehjenstandene++ Men nå er jeg vanligvis litt frekk og liker å irritere til sånn akkurat før noen sprekker, så det har kanskje noe med det å gjøre. Men hvorfor MÅ du gjøre det da? Klarer du å se på fjernkontrollen som ligger "feil" i 5 min?

Annonse

Ja, selvsagt.

Å plasserer dorullen andre veien, enten det er med vilje eller ikke - jeg forstår ikke hvordan det er mulig. Det er ikke normalt.

hehe, jeg er enig! man ser det enda tydligere om du har dorull med mønster på, da blir det oppned! argumentet er at det er rensligere andre veien, men det er det jo ikke, uansett er det jo bare å tørke seg med innsiden av papiret!

Ja, selvsagt.

Å plasserer dorullen andre veien, enten det er med vilje eller ikke - jeg forstår ikke hvordan det er mulig. Det er ikke normalt.

Hallooo, dette har vi diskutert før! Doruller som henger med det løse arket inn mot veggen gjør at en må klore etter tørket. Klore på veggen - tenk på når du er på utesteder eller på treninga eller...klore med fingrene der andre klorte rett før deg, uha.

Tørket skal være ut. Det er ikke dille, det er både mest praktisk og mest hygienisk.

:=0

hehe, jeg er enig! man ser det enda tydligere om du har dorull med mønster på, da blir det oppned! argumentet er at det er rensligere andre veien, men det er det jo ikke, uansett er det jo bare å tørke seg med innsiden av papiret!

Nei du er festlig! Nå lo jeg godt. :0)

Mønster i dopapiret...har jeg nå aldri tenkt over!

Gjest Pricilla

Du er rar... ;) Jeg hadde gjort akkurat det samme som samboeren din: gjort alt motsatt av hvordan du skal ha det... Snudd dorullen, stokket om på fjernkontrollene, flyttet bitte litt på pyntehjenstandene++ Men nå er jeg vanligvis litt frekk og liker å irritere til sånn akkurat før noen sprekker, så det har kanskje noe med det å gjøre. Men hvorfor MÅ du gjøre det da? Klarer du å se på fjernkontrollen som ligger "feil" i 5 min?

Hvis du leser et innlegg som heter "gøye tvangshandlinger" eller noe sånt, så skjønner du at jeg ikke er den eneste som er rar... : ) tror det er ganske så normalt at man har enkelte ting for seg. Samboeren gjør ikke sånt med vilje for å irritere, hadde han gjort det hadde jeg blitt skikkelig forbanna. Og nei, jeg kan ikke la det ligge sånn.. Det rett og slett irriterer meg, og jeg klarer ikke slappe av.. Derfor. : )

Men hvis du med hensikt (ertekrok som du er) hadde prøvd å irritere meg, og jeg gjennomskuer det - klarer du det aldri! Liker å diskutere og kverulere jeg jeg, til og med irritere - så lenge man ikke går over grenser..

Annonse

At skapet til samboeren min ser bomba ut plager meg ikke, det er hans område. Men mener ting ellers i leiligheten. Vi ha det i orden. : ) Han vil jo også det da..

Men kommer jeg på do, og rullen er feil vei så snur ejg den. Retter opp ting som etter min mening er feil.

Hva om han hadde syntes den var feil vei din vei da? Hvorfor bry seg med sånne bagateller?

Way out of league.

Er ikke rart mange krangler mye da om sånne ting som at en MÅ ha noe liggende på en bestemt måte skal føre til krangel. Det er vel ikke så vanskelig å skjønne om det er han eller hun som er den vanskelig der...

Tror faktisk det der er en sånn jente greie. Gutter har sjelden sånne sære tvangsting..

Og ja.. jeg er også jente...

Gjest Pricilla

Hva om han hadde syntes den var feil vei din vei da? Hvorfor bry seg med sånne bagateller?

Han tenker ikke noe over hvilken vei dorullen henger.. men det er riktig vei at flaket henger utover, hvorfor tror du det er mlnster på den siden da, og ikke innsiden?

Du har tydelig misforstått hele innlegget du da.... Og de fleste av oss har enkelte ting man gjør uten at man tenker over det... Til og med SDD!

Han tenker ikke noe over hvilken vei dorullen henger.. men det er riktig vei at flaket henger utover, hvorfor tror du det er mlnster på den siden da, og ikke innsiden?

Du har tydelig misforstått hele innlegget du da.... Og de fleste av oss har enkelte ting man gjør uten at man tenker over det... Til og med SDD!

Du svarte ikke på spm mitt.. Hva om han hadde ment motsatt? Det er ikke noen fasit måten du gjør det, bare DIN preferanse/besettelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...