Gå til innhold

Rare ting vi bare MÅ gjøre!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

4

• snilen

2

• Tornerose

1

• sniper1365380612

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pricilla

joda, men kanskje ikke alle rundt deg trives med at du er det, detkan umulig være lett å gjøre deg til lags? Tenk på det bare så..

Alt skal ikke være så lett heller! ; ) jeg er den jeg er, og liker man ikke den jeg er så får man holde seg unna.. Samboeren min elsker den jeg er.

Og setter pris på alt jeg gjør..

Annonse

Alt skal ikke være så lett heller! ; ) jeg er den jeg er, og liker man ikke den jeg er så får man holde seg unna.. Samboeren min elsker den jeg er.

Og setter pris på alt jeg gjør..

Tror du ja.. De fleste må vel leve med en del egenskaper de ikke akkurat liker, uten at de klager på det for det..

Gjest Pricilla

Tror du ja.. De fleste må vel leve med en del egenskaper de ikke akkurat liker, uten at de klager på det for det..

Tror jeg ja??? jeg VET! Så du påstår at du kjenner mannen jeg har bodd med i 4,5 år bedre enn meg???

Den var fin...

Selvøflgelig har jeg egenskaper han ikke setter pris på og, men ryddig er ikke en av dem! Langt der i fra..

Gjest Må bare blande meg.

Utfra denne tråden jegmener da, du sier jo rett ut at du ikke får sove om du ikke gjør sånn og sånn.. og det er jo åpenbart at du er kranglete slik du forsvarer deg.. typisk "btch"virker du som..

Du høres ikke noe koselig ut nei.

Det skal hvist ikke så mye til for at enkelte menn kaller kvinner for bitch.

Hadde nok ikke orket å bo sammen med deg.

Det er mange kvinner som har litt sånn rare nykker skjønner du. Jeg også. Det er vel bare å le av. Er det ikke? Hun maser jo ikke på typen sin . hun gjør det selv. Og da skulle det vel ikke være noe problem?

Du høres ikke noe koselig ut nei.

Det skal hvist ikke så mye til for at enkelte menn kaller kvinner for bitch.

Hadde nok ikke orket å bo sammen med deg.

Det er mange kvinner som har litt sånn rare nykker skjønner du. Jeg også. Det er vel bare å le av. Er det ikke? Hun maser jo ikke på typen sin . hun gjør det selv. Og da skulle det vel ikke være noe problem?

Jeg er dame da.. hallo?

Det er det som jeg kaller å være bitch.. rare nykker som man skal presse på andre, feks mannen. Hun tvinger ham jo ikke til å gjøre det, men retter på ham akkurat som hans måte er feil og hennes rett. Klart det må være slitsomt.

Gjest Må bare blande meg inn.

Jeg er dame da.. hallo?

Det er det som jeg kaller å være bitch.. rare nykker som man skal presse på andre, feks mannen. Hun tvinger ham jo ikke til å gjøre det, men retter på ham akkurat som hans måte er feil og hennes rett. Klart det må være slitsomt.

Er du dame?

Aha ja. Jeg synes ærlig talt det er lite og bry seg med.Jeg er i grunn slik selv jeg.

Men er vel i grunn værst for meg selv. Med 3 barn, blir det en del å rette på. Men tror ikke det plager andre enn meg selv akkurat.

Men akkurat det med dorullen har jeg aldri tenkt over.

Bruker dorull uten mønster.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...