Gå til innhold

Er jeg en dårlig elsker?

Anbefalte innlegg

Gjest Uvitende 23åring

Hei..

Jeg (23) og min forlovede (22) har et kjempegodt liv samliv sammen, og jeg synes vi har et kjempefint sexliv sammen... men Lurer likevell om det er bra... Hun sier til meg at jeg er verdens beste etter vær gang vi er ferdige med en sexøkt... Hun får 5-6 orgasmer i løpet av 13min... er d oki? Eller er jeg under en gjennomsnittelig mann?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134390-er-jeg-en-d%C3%A5rlig-elsker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg tipper du ikke er en særlig god elsker. Hvorfor? Fordi du er usikker på deg selv, du er usikker på om du er en god elsker, og har dermed litt dårlig selvbilde og dårlig selvtillitt angående dette.

Den gode elskeren strutter av energi og selvtillitt, vet han er verdens beste elsker, og viser deg at du er verdens beste dame. Men jeg overdriver litt nå altså, er ikke noe stas med en egoistisk selvopptatt fyr heller. Men selvtillitt må han ha.

Og derfor tenker vi jo at hun sikkert faker da, siden du er så opptatt av hvor mange ganger hun kommer, og siden dette i følge det du skriver, virker som er ca likt antall hver gang. Mer gjennomsnittlig er vel om hun noen ganger ikke kommer i det hele tatt, ofte kommer en eller to ganger, og noen ganger kommer enda flere ganger. Det samme gjelder for deg forsåvidt... :)

Tro på deg selv du! Tro på at du er sexy og deilig, at du er god i senga, og at hun digger deg og elsker deg, og at det er deg hun vil ha! Så blir det helt sikkert topp!

Gjest lis@bet

Jeg tipper du ikke er en særlig god elsker. Hvorfor? Fordi du er usikker på deg selv, du er usikker på om du er en god elsker, og har dermed litt dårlig selvbilde og dårlig selvtillitt angående dette.

Den gode elskeren strutter av energi og selvtillitt, vet han er verdens beste elsker, og viser deg at du er verdens beste dame. Men jeg overdriver litt nå altså, er ikke noe stas med en egoistisk selvopptatt fyr heller. Men selvtillitt må han ha.

Og derfor tenker vi jo at hun sikkert faker da, siden du er så opptatt av hvor mange ganger hun kommer, og siden dette i følge det du skriver, virker som er ca likt antall hver gang. Mer gjennomsnittlig er vel om hun noen ganger ikke kommer i det hele tatt, ofte kommer en eller to ganger, og noen ganger kommer enda flere ganger. Det samme gjelder for deg forsåvidt... :)

Tro på deg selv du! Tro på at du er sexy og deilig, at du er god i senga, og at hun digger deg og elsker deg, og at det er deg hun vil ha! Så blir det helt sikkert topp!

Man kan da være en ydmyk, god elsker også?

Gjest lis@bet

Såklart, men fortsatt er jo selvtillitt og godt selvbilde viktig da! Å tørre stole på at det man gjør for den andre er godt.

Men du skriver på bakgrunn av dette at han mest sannsynlig er en dårlig elsker! Syns det var ganske bombastisk og ufint av deg.

mil1365380270

Snakker vi om 5-6 topper i en serieorgasme, eller 5-6 orgasmer? 2 minutter mellom hver, høres spesielt ut, særlig når det er snakk om så mange...

Kanskje ikke noe feil med deg, men ser muligheten for at hun lyver litt....

Tror dere burde snakke sammen, i stedet for å være så opphengt i antall orgamer..

Annonse

jeg synes det høres ganske bra ut med så mange orgasmer. mange jeg kjenner har flere samleier uten noe videre orgasme. spørsmålet er jo, som andre nevner, om det er en ærlig sak at hun faktisk har så mange orgasmer. om hun lyver har dere kanskje et lite problem, om ikke så lurer jeg på hvorfor i all verden du tror du er en dårlig elsker.

Men du skriver på bakgrunn av dette at han mest sannsynlig er en dårlig elsker! Syns det var ganske bombastisk og ufint av deg.

Takk. Setter det litt på spissen jeg, og min humoristiske vinkling faller nok ikke like i smak hos alle. Tok litt sjansen på at det var en smule humor innemellom linjene i innlegget også jeg da. Synd han ikke svarer, så vet vi ikke hvordan han reagerer på svarene han får.

Gjest lis@bet

Takk. Setter det litt på spissen jeg, og min humoristiske vinkling faller nok ikke like i smak hos alle. Tok litt sjansen på at det var en smule humor innemellom linjene i innlegget også jeg da. Synd han ikke svarer, så vet vi ikke hvordan han reagerer på svarene han får.

Humor? Han fremstår som ganske usikker, så jeg utsaget ditt var ekstremt upassende, om det var humor aldri så mye.

Gjest Ugga Bugga

Min erfaring er snarere det motsatte.

De beste elskerne er de som ikke selv tror de er verdensmestre og guds gave til kvinnen. For de som er verdensmestre, ønsker ikke å lære noe eller finne ut hva du liker, for de tror jo de vet det allerede, ikke sant?

Min erfaring er snarere det motsatte.

De beste elskerne er de som ikke selv tror de er verdensmestre og guds gave til kvinnen. For de som er verdensmestre, ønsker ikke å lære noe eller finne ut hva du liker, for de tror jo de vet det allerede, ikke sant?

Ja, helt enig, prøvde å forklare det, at det beste er en mellomting, den snille ydmyke respektfulle selvsikre på en måte... ble kronglete det her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...