Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For snart en mnd siden hadde jeg ubeskyttet sex... Nå, for litt under en uke siden fikk jeg sterk kløe under ene siden av pungen. Kløen ble etterfulgt av svie og små sår på huden, og området ble tørt og flassende. Kjøpte en sinkinholdig salve på appoteket som jeg har smurt på. Denne demper kløen og gjør at "sårene" snart er grodd, men det er spredd seg små røde prikker oppover pungen... Mitt spm er: Er dette en kjønnssykdom eller kan det dreie seg om en soppinfeksjon? '

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134398-kj%C3%B8nnssykdom-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det høres ut som sopp. Sopp klør, og viser seg ofte som røde eller hvite områder på glansen og omegn. Det kureres med Daktar (ev Canesteen) som du smører på i et par uker. Tror salvene koster rundt en hundrings på apoteket. Du kan jo prøve det, og blir det ikke borte er det bare å gi seg over og ringe for å ta manndomsprøven.

Dette kan helt klart være sopp, men også andre sykdommer som er viktig og få gått til legen med! Er det verkende sår kan det være gonore eller herpes. Dette smitter ved at den du har hatt sex med kan hatt et slikt sår. Med største anbefalninger: dra til legen! Husk at klamydia også er en veldig utbrett sykdom og den kan gjøre deg steril. Og smitter fort fra person til person. Synes du det er flaut og dra til legen kan du oppsøke offentlige helsestasjoner som feksempel Olafia klinikke i oslo ved Grensen. Der er det fagfolk som tar imot like mange jenter som gutter.Husk kondom neste gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...