Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lis@bet

Jeg er så sliten nå, han har vært rundt meg i hele dag, for ikke tid for meg selv. Som jeg sa så jobber vi sammen også. Han har sendt meg flere mail også. Han er redd for at jeg ikke vil mer og sier han er veldig glad i meg og sønnen min. Jeg tror han vil kutte ut henne nå, men jeg bør egentlig kutte han ut jeg også...

Han fortsetter å prate om fremtiden osv. Men jeg har lyst på tid for meg selv, ser ut som han ikke reiser bort i helgen alikevel, det var mitt forslag at jeg trengte litt tid for meg selv. Ikke lett når vi både jobber og bor sammen i min leilighet.

Hadde ikke dere vært sammen "bare" et år? Det er veldig kort tid å være utro på.. ikke at det egetlig utgjør noen forskjell, men bedre å kutte ham ut nå før det går enda lengre tid. Jo lengre tid, jo vanskeligere for deg og barnet. Ham tenker sjenker jeg ikke en tanke, han har fått vise hva han mener om forholdet.

men jeg skjønner at jeg ikke ser alt her, jeg har null erfaring på området og kan bare uttale meg teoretisk..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134432-tilgi/page/2/#findComment-832507
Del på andre sider

mil1365380270

Jeg er så sliten nå, han har vært rundt meg i hele dag, for ikke tid for meg selv. Som jeg sa så jobber vi sammen også. Han har sendt meg flere mail også. Han er redd for at jeg ikke vil mer og sier han er veldig glad i meg og sønnen min. Jeg tror han vil kutte ut henne nå, men jeg bør egentlig kutte han ut jeg også...

Han fortsetter å prate om fremtiden osv. Men jeg har lyst på tid for meg selv, ser ut som han ikke reiser bort i helgen alikevel, det var mitt forslag at jeg trengte litt tid for meg selv. Ikke lett når vi både jobber og bor sammen i min leilighet.

Han er redd for at du skal få tenkt deg om? Krev at han drar bort. Det er ikke hans valg lenger. Du må få samlet tankene.

Det var ikke henne han hadde planer med til helgen?

Dere snakket om å få barn, og han bor i din leilighet. Etter bare ett år (eller vet du egentlig hvor lenge dette har vart, og om det har vært flere), finner han en ny jente???

Tydelig at han tenker mer på seg selv, enn både deg og barnet.

Du er sikkert lei deg, skuffet, sjokkskadet og såret, for du trodde dere følte det samme for hverandre. Hvis det er utenkelig for deg å være utro mot han, forteller det mye om hvor forskjellig dere har sett på forholdet.

Savner du han når det har gått en tid, kan dere jo blir sammen igjen? Hvis han ikke er på nye jaktmarker, men da har du jo fått svar, da også...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134432-tilgi/page/2/#findComment-832530
Del på andre sider

Hei Loyla,

Skjønner at du er kjempesliten og sikkert "helt tom"...

Jeg tenkte på en ting - kanskje DU skulle reise bort? Når det gjelder barnet ditt, er han hos pappa'n sin annenhver helg? Kunne du hatt muligheten til å reise bort med en venninne? F.eks. til fjells - til Trysil, Beitostølen, Hemsedal eller noe sånn? Tenk så deilig for deg å komme deg bort fra alt for en helg eller no, - ha en god venninne du kan skravle med, drikke god rødvin, gå på after-ski og bare kose deg! Det trenger du!

Jeg skjønner på han at han begynner å bli litt smådesperat nå. - Er rundt deg hele tiden så du ikke skal få være alene med tankene dine og få tenkt på hva du virkelig vil. Det begynner vel å gå opp for han at han kanskje må på boligjakt - plutselig ganske fort, og at de som kanskje var veldig spennende (med eksen) plutselig virker bare patetisk og dumt.

- Ble du og han sammen mens han fremdeles var sammen med exen? - Tenker siden at han bor hos deg (flyttet han rett inn til deg fra et annet forhold?). Han virker litt egoistisk og lite moden, selvom jeg ikke vet så mye om han.

Nei - tenk på deg selv - vær iskald mot han og gjør det som passer DEG best. Hvis du ikke kan reise bort selv - synes jeg du skal be om at han gjør det. Si du ikke under noen omstendighet, ønsker å være sammen med han i helgen.

Skjønner også det må være ekstremt vanskelig når dere jobber sammen, - er det et stort sted, så du kan unngå han deler av dagen hvis du vil? Jobber dere veldig tett? Alt dette avhenger jo litt om det blir uutholdelig, eller om du kan klare å være dere ved bare å unngå han så godt du kan...

Skjønner du er sliten, dritt-lei og tom, - men husk at det er bare hans skyld at du er det, men at det bare er deg selv som kan bestemme deg for hva du vil gjøre med situasjonen...

Lykke til :-) Dette fikser DU!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134432-tilgi/page/2/#findComment-833180
Del på andre sider

Hei Loyla,

Skjønner at du er kjempesliten og sikkert "helt tom"...

Jeg tenkte på en ting - kanskje DU skulle reise bort? Når det gjelder barnet ditt, er han hos pappa'n sin annenhver helg? Kunne du hatt muligheten til å reise bort med en venninne? F.eks. til fjells - til Trysil, Beitostølen, Hemsedal eller noe sånn? Tenk så deilig for deg å komme deg bort fra alt for en helg eller no, - ha en god venninne du kan skravle med, drikke god rødvin, gå på after-ski og bare kose deg! Det trenger du!

Jeg skjønner på han at han begynner å bli litt smådesperat nå. - Er rundt deg hele tiden så du ikke skal få være alene med tankene dine og få tenkt på hva du virkelig vil. Det begynner vel å gå opp for han at han kanskje må på boligjakt - plutselig ganske fort, og at de som kanskje var veldig spennende (med eksen) plutselig virker bare patetisk og dumt.

- Ble du og han sammen mens han fremdeles var sammen med exen? - Tenker siden at han bor hos deg (flyttet han rett inn til deg fra et annet forhold?). Han virker litt egoistisk og lite moden, selvom jeg ikke vet så mye om han.

Nei - tenk på deg selv - vær iskald mot han og gjør det som passer DEG best. Hvis du ikke kan reise bort selv - synes jeg du skal be om at han gjør det. Si du ikke under noen omstendighet, ønsker å være sammen med han i helgen.

Skjønner også det må være ekstremt vanskelig når dere jobber sammen, - er det et stort sted, så du kan unngå han deler av dagen hvis du vil? Jobber dere veldig tett? Alt dette avhenger jo litt om det blir uutholdelig, eller om du kan klare å være dere ved bare å unngå han så godt du kan...

Skjønner du er sliten, dritt-lei og tom, - men husk at det er bare hans skyld at du er det, men at det bare er deg selv som kan bestemme deg for hva du vil gjøre med situasjonen...

Lykke til :-) Dette fikser DU!

Han kom rett i fra forhold med henne og til meg, og de har vært venner en periode men så har det utviklet seg mer, og det er hun som tar kontakt virker det som, men han må da klare å si NEI!

Vi har hatt det kjempe fint og jeg føler at vi er forelsket enda, har ikke hatt noen problemer ellers.

Vi jobber veldig tett, har kontor vegg i vegg, men jeg skal flytte opp i en annen etasje nå, så det blir bra :-)

Tror jeg må være alene i helgen. Dette blir tøft, men jeg fortjener en annen mann som respekterer meg mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134432-tilgi/page/2/#findComment-833201
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Han kom rett i fra forhold med henne og til meg, og de har vært venner en periode men så har det utviklet seg mer, og det er hun som tar kontakt virker det som, men han må da klare å si NEI!

Vi har hatt det kjempe fint og jeg føler at vi er forelsket enda, har ikke hatt noen problemer ellers.

Vi jobber veldig tett, har kontor vegg i vegg, men jeg skal flytte opp i en annen etasje nå, så det blir bra :-)

Tror jeg må være alene i helgen. Dette blir tøft, men jeg fortjener en annen mann som respekterer meg mer.

hadde han vært forelsket i deg så hadde han ikke knulla xén sin....

han virker ikke særlig lur som først er utro, og så snakker om fremtiden med deg..

Dump han, du fortjener bedre.. Han er nok glad i deg, men eier ikke respekt for deg i det hele tatt..

Du TROR han skal kutte henne ut? hvis du i det hele tatt skal gidde å tenke på å tilgi bør han ligge på sine knær og grine at han elsker deg og er en stor dust og sverge på at det aldri kommer til å gjenta seg...

Ikke vær naiv.. Dette kommer til å ødelegge deg til slutt.

Reis bort, ikke la han presse deg eller mase på deg.. be han ryke og reise, si du ikke vil være i nærheten av han...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134432-tilgi/page/2/#findComment-833215
Del på andre sider

Annonse

Det kan nok høres ut som om han ønsker litt "i pose og sekk"... Gikk rett fra henne til deg, kanskje men en smule dårlig samvittighet i bagasjen. Var venner med henne en stund skriver du, også har det likssom utviklet seg etterhvert... Vel, det er sikkert umulig for deg å se dette helt objektivt, men jeg skal hjelpe deg:

Han er usikker på følelsene, både for deg og sin ex. Han har ikke klart å velge. Det betyr at selvom du har følt dere er forelsket og har det helt topp, så har han sikkert hatt sine stunder hvor han har vært usikker (selvom du ikke har merket det). Hvis han hadde vært verdt deg - skulle du aldri behøve å oppleve detet. Han selv skulle ikke ønske å pleie kontakten med sin eks - det burdet så absolutt ha vært et tilbakelagt stadium.

Vet at han har gjort som han har gjort - fortjener han IKKE deg eller din tillit.

Du fortjener å være rettferdig ovenfor deg selv - gi deg selv en sjanse til å starte på nytt (går utifra du er ung!).

Det kan hende han våkner opp når han ser hva du gjør - hvis det er ment at det skal bli dere - skal det selvfølgelig MASSE til fra hans side for at du i det hele tatt skal vurdere det. La tiden jobbe for deg, og begynn å planlegge en fremtid for deg og barnet ditt - UTEN HAN . Det fikser du!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134432-tilgi/page/2/#findComment-833560
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Du kan ikke bestemme deg for å tilgi. Kanskje du klarer det etter måneder eller år - vil du se an dette forholdet så lenge?

Dere har vært sammen så kort, han var rimelig rask til å være utro?! Kanskje han er det igjen, før du rekker å begynne å stole på ham igjen?

Reagerte også på at det tok en time! Måtte de samkjøre historiene sine?

En ting er at du får problemer med å stole på han, men vil du klare å stole på andre menn? Sånn som jeg antar du gjorde før?

Ta deg god tid til å tenke gjennom konsekvensene av det han har stelt i stand, før du en gang vurderer å begynne å tilgi.

Kast ham rett på døra!

Det fins ingen ting å tilgi!

Uansett hvor mye du elsker ham, så er det tydelig at det er en som elsker deg deg mye mer enn han der ute! En som BARE er din.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134432-tilgi/page/2/#findComment-847611
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...