mandarin1365380635 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 I 8 måneder har jeg vært sammen med min kjære. Jeg var da kommet ut av et 18 år langt forhold. Vi har begge barn, han med sin første x. I dette forholdet innledet han et forhold til sin x nr. 2. De var etter hvert samboere i et par år, der de var forlovet siste månedene. De har ikke barn. Dette forholdet tok slutt for 2-3 år siden. Etter dette har han hatt noen kortere forhold som jeg kjenner til. Det som gnager meg litt, er at jeg vet at det var hun som dumpa ham. Og fortsatt den dag i dag, så har de kontakt med hverandre omtrent daglig. Besøk, tlf., mail eller sms. Dette vet jeg da han har fortalt meg det. Hun har også vært der når jeg har kommet til ham. Styra på kjøkkenet sammen med min kjære, mens jeg ble sittende som en idiot i sofaen og se på dem.. Ville egentlig bare sipe.. Han sier at hun er ingen trussel for forholdet vårt, så dette må jeg bare akseptere at slik er det. Når det gjelder oss to, så elsker jeg ham virkelig. Er snart 40 år, og har aldri hatt slike følelser for noen tidligere. Han sier han er masse glad i meg. For en måneds tid siden sa han også at han elsket meg, men det har han ikke sagt siste måneden, men gla i, og masse gla i sier han daglig. Når vi har snakket litt løselig om fremtiden sier han at han ser for seg at vi to (fem) bor sammen om ikke så alt for lenge. Men han kommer aldri til å gifte seg. Ser ingen vits. Har vært forlova, og det hjalp jo ikke mye, sier han. Føler meg såret. Det var et annet forhold han var i sist han ble dumpet, har jo ingenting med meg og oss å gjøre. Det som jeg vel vil lufte her er at når vi har snakket om dette, så har han ingen forståelse for at jeg reagerer på all kontakten de har. Det er nesten så han provoserer meg. Senest i går kveld da vi satt hjemme hos meg og så tv. Tok han telefonen og gikk inn på anropsloggen. Holdt rundt meg med telefonen rett i fleisen på meg, så jeg kunne ikke unngå å se at hans siste to samtaler, var til henne på mobil og privat. Han blir irritert om jeg vil snakke om dette. Jeg sitter igjen og føler meg som en patetisk, sykelig sjalu dust. Jeg er ikke det. Men jeg er usikker på om han egentlig er ferdig med henne. Hvorfor må de på død og liv ha all denne kontakten, når de vet at den gjør både meg og hennes nye samboer usikker.. Er usikker på hvor jeg står.. Hvor mye skal jeg legge i dette forholdet vårt.. Er det verdt å satse på.. Er jeg overfølsom og patetisk som reagerer på dette.. De siste to mnd har jeg ikke fortrukket en mine når det har vært snakk om henne. Så at jeg fortsatt blir usikker og lei meg når de snakker sammen, treffes og lignende vet han ikke. Han blir bare irritert på meg. Han mener dette ikke har noe med vårt forhold å gjøre, og derfor ikke trenger å være noe emne.. Noen synspunkter?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jrke Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Synes det er merksnodig at folk på død og liv skal ha nær kontakt med eks'r, og ikke bare det, beholde dem som venn(inn)er. Jeg forstår det rett og slett ikke, og ville heller ikke godtatt at en kjæreste jeg hadde fortsatte som om han og eksen var sammen. Så at de to står og lager mat, steller på kjøkkenet, når du kommer inn døren synes jeg høres uhørt ut. Fyren viser ingen hensyn overhodet. Tror jeg hadde bedt han om å ta et valg, finn heller en som verdsetter deg for den du er (og som har like forutsetninger for å gå inn i et forhold). Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-831920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiken76 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Synes det er merksnodig at folk på død og liv skal ha nær kontakt med eks'r, og ikke bare det, beholde dem som venn(inn)er. Jeg forstår det rett og slett ikke, og ville heller ikke godtatt at en kjæreste jeg hadde fortsatte som om han og eksen var sammen. Så at de to står og lager mat, steller på kjøkkenet, når du kommer inn døren synes jeg høres uhørt ut. Fyren viser ingen hensyn overhodet. Tror jeg hadde bedt han om å ta et valg, finn heller en som verdsetter deg for den du er (og som har like forutsetninger for å gå inn i et forhold). Lykke til. Enig med deg. Ekser blir litt feil å skulle være nærmest bestevenn med når man er sammen med noen ny. Litt kontakt av og til er jo greit, men ikke sånn mandarin skriver.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-831927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandarinbåten Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Han vil ikke gi slipp på henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-831931 Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiken76 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Han vil ikke gi slipp på henne. Nei, det er jo tydelig da... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-831934 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugga Bugga Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Enig med deg. Ekser blir litt feil å skulle være nærmest bestevenn med når man er sammen med noen ny. Litt kontakt av og til er jo greit, men ikke sånn mandarin skriver.. Enig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-831949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandarin1365380635 Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Synes det er merksnodig at folk på død og liv skal ha nær kontakt med eks'r, og ikke bare det, beholde dem som venn(inn)er. Jeg forstår det rett og slett ikke, og ville heller ikke godtatt at en kjæreste jeg hadde fortsatte som om han og eksen var sammen. Så at de to står og lager mat, steller på kjøkkenet, når du kommer inn døren synes jeg høres uhørt ut. Fyren viser ingen hensyn overhodet. Tror jeg hadde bedt han om å ta et valg, finn heller en som verdsetter deg for den du er (og som har like forutsetninger for å gå inn i et forhold). Lykke til. Ja om de hadde hatt litt kontakt med hverandre så hadde jeg selvfølgelig ikke reagert. Har jo selv kontakt med min x. Men han er ingen omgangsvenn/ bestevenn lenger. Det synes jeg blir helt feil. Spesielt når man har funnet en ny partner. Men han regner henne som en bestevenn. Sist vi diskuterte dette spurte han hvorfor jeg reagerte på at de var venner mens det var greit at han var kompis med xxxx(en annen mann). Han kunne ikke se at det var noen forskjell på disse venskapene. Når jeg da sier at han har da for pokker ikke hatt ham som kjæreste, vært forlovet med og bodd sammen med ham i et parforhold, så forstår han fremdeles ikke at det er noe for meg å reagere på. De er jo bare venner nå, som han sier. Mulig det - men jeg sitter nå her med en uggen følelse i magen pga dette.. Han sier jo dette venneskapet er viktig for ham, så å be ham velge synes jeg blir vanskelig. Synes han burde innse selv at de burde redusere på kontakten når de nå skal gå videre begge to. Må vel bare akseptere at det er, og vil være slik/ eller trekke meg unna dette forholdet. Synd, for utover dette er han mannen i mitt liv føler jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-831952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Han forstår jo ikke noe, han her. Som de andre her sier, så er slik kontakt med ekser ikke vanlig. Tvert i mot, så er det mange som deg, som føler seg ille til mote ved slik kontakt med ekser. At du skal være tredjemann på en date er helt uhørt. Jeg mener du er berettiget en forklaring på hvorfor de skal ha så mye kontakt. De har da hatt et kjærlighetsforhold, og skjønner han ikke at du ikke er komfortabel med dagens situasjon, så er det på tide at han kjenner etter hvem av dere som betyr mest for ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-831954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drue og banan Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Ja om de hadde hatt litt kontakt med hverandre så hadde jeg selvfølgelig ikke reagert. Har jo selv kontakt med min x. Men han er ingen omgangsvenn/ bestevenn lenger. Det synes jeg blir helt feil. Spesielt når man har funnet en ny partner. Men han regner henne som en bestevenn. Sist vi diskuterte dette spurte han hvorfor jeg reagerte på at de var venner mens det var greit at han var kompis med xxxx(en annen mann). Han kunne ikke se at det var noen forskjell på disse venskapene. Når jeg da sier at han har da for pokker ikke hatt ham som kjæreste, vært forlovet med og bodd sammen med ham i et parforhold, så forstår han fremdeles ikke at det er noe for meg å reagere på. De er jo bare venner nå, som han sier. Mulig det - men jeg sitter nå her med en uggen følelse i magen pga dette.. Han sier jo dette venneskapet er viktig for ham, så å be ham velge synes jeg blir vanskelig. Synes han burde innse selv at de burde redusere på kontakten når de nå skal gå videre begge to. Må vel bare akseptere at det er, og vil være slik/ eller trekke meg unna dette forholdet. Synd, for utover dette er han mannen i mitt liv føler jeg.. Du vet ikke noe om hvorfor det ble slutt mellom dem? Siden de kan fortsette å være bestevenner nå mener jeg? Var det kanskje bare at den sexuelle gnisten mellom dem ble borte/aldri var der kanskje? I tilfelle så er hun jo ingen trussel sånn sett.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-831960 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Ja om de hadde hatt litt kontakt med hverandre så hadde jeg selvfølgelig ikke reagert. Har jo selv kontakt med min x. Men han er ingen omgangsvenn/ bestevenn lenger. Det synes jeg blir helt feil. Spesielt når man har funnet en ny partner. Men han regner henne som en bestevenn. Sist vi diskuterte dette spurte han hvorfor jeg reagerte på at de var venner mens det var greit at han var kompis med xxxx(en annen mann). Han kunne ikke se at det var noen forskjell på disse venskapene. Når jeg da sier at han har da for pokker ikke hatt ham som kjæreste, vært forlovet med og bodd sammen med ham i et parforhold, så forstår han fremdeles ikke at det er noe for meg å reagere på. De er jo bare venner nå, som han sier. Mulig det - men jeg sitter nå her med en uggen følelse i magen pga dette.. Han sier jo dette venneskapet er viktig for ham, så å be ham velge synes jeg blir vanskelig. Synes han burde innse selv at de burde redusere på kontakten når de nå skal gå videre begge to. Må vel bare akseptere at det er, og vil være slik/ eller trekke meg unna dette forholdet. Synd, for utover dette er han mannen i mitt liv føler jeg.. etter min mening ingen holdbar situasjon for deg. klart du skal respektere ham og hans behov, men det skal da være gjensidig. og han respekterer ikke deg når han holder på dette nære vennskapet. og ikke er det et uhørt krav du kommer med heller, et helt alminnelig krav som de fleste er enige i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-831962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugga Bugga Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Ja om de hadde hatt litt kontakt med hverandre så hadde jeg selvfølgelig ikke reagert. Har jo selv kontakt med min x. Men han er ingen omgangsvenn/ bestevenn lenger. Det synes jeg blir helt feil. Spesielt når man har funnet en ny partner. Men han regner henne som en bestevenn. Sist vi diskuterte dette spurte han hvorfor jeg reagerte på at de var venner mens det var greit at han var kompis med xxxx(en annen mann). Han kunne ikke se at det var noen forskjell på disse venskapene. Når jeg da sier at han har da for pokker ikke hatt ham som kjæreste, vært forlovet med og bodd sammen med ham i et parforhold, så forstår han fremdeles ikke at det er noe for meg å reagere på. De er jo bare venner nå, som han sier. Mulig det - men jeg sitter nå her med en uggen følelse i magen pga dette.. Han sier jo dette venneskapet er viktig for ham, så å be ham velge synes jeg blir vanskelig. Synes han burde innse selv at de burde redusere på kontakten når de nå skal gå videre begge to. Må vel bare akseptere at det er, og vil være slik/ eller trekke meg unna dette forholdet. Synd, for utover dette er han mannen i mitt liv føler jeg.. Du MÅ jo ikke akseptere det, du kan faktisk kreve at han ikke omgås henne like tett. Som en annen sa her, trenger du ikke akseptere at du er en tredjeperson på en date med ham. Sett hardt mot hardt! Han er tydeligvis ikke helt ferdig med eksen sin. Da kan du rett og slett be ham velge mellom henne og deg, for å sette det litt på spissen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-831967 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TIGA Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg ville ikke hatt det slik ivertfall, har null kontakt med mine x-er, hva er egentlig vitsen? bestevenn med en man har gjordt det slutt med? Hvis jeg treffer på en x så sier jeg jo hei og spør hvordan det står til i sånn 5 min og bye bye etterpå, men har ikke noe sterkt behov for nært vennskap da. Tror egentlig ingen har et så godt forhold til x-ene sine at de står på kjøkkenet og koser seg sammen mens den egentlige dama sitter i sofaen forlatt alene. Helt feil spør du meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-831980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandarin1365380635 Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Du vet ikke noe om hvorfor det ble slutt mellom dem? Siden de kan fortsette å være bestevenner nå mener jeg? Var det kanskje bare at den sexuelle gnisten mellom dem ble borte/aldri var der kanskje? I tilfelle så er hun jo ingen trussel sånn sett.. Nei hvorfor det ble slutt vet jeg ikke. Han har vel sagt noe sånn som at de ikke passa sammen. Men han har fortalt at de etter at hun flyttet hadde de et seksuelt forhold i ca et halvt år før de ble enige om at dette ikke ble rett. Forstår egentlig ikke hvorfor det ble slutt jeg. Hvis det seksuelt fungerte slik at de fortsatte med det etter bruddet, og fortsatt er bestevenner.... Da burde jo egentlig alle forhold være lagt til rette for et utmerket forhold.. Dette gjør meg så usikker.. Bør vel sette ned foten, og be ham bestemme seg for hvem som er viktigst for ham. Men regner med at sier jeg det, så fortsetter de å ha kontakt, bare bak min rygg. Da er det egentlig like greit å vite hva som skjer. Men kan ikke se at jeg noen gang klarer å akseptere dette slik at det ikke vil legge en demper på vårt forhold.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-831997 Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Vdr giftermål: kan det være at han tenker annerledes omkring det enn deg rett og slett fordi menn har en tendens til å tenke mer praktisk, mens kvinner fokuserer mer på det følelsesmessige? "(...) han ingen forståelse for at jeg reagerer på all kontakten de har. Det er nesten så han provoserer meg. Senest i går kveld da vi satt hjemme hos meg og så tv. Tok han telefonen og gikk inn på anropsloggen. Holdt rundt meg med telefonen rett i fleisen på meg, så jeg kunne ikke unngå å se at hans siste to samtaler, var til henne på mobil og privat." Respektløst. Må si jeg reagerte da jeg leste at han holdt om deg og tok telefonen opp "i fleisen" på deg. Veldig respektløst i mine øyne. Også litt pussig at han ikke (vil) vise forståelse for at du reagerer på all kontakten de har. Synes... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-832001 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hønen agda Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Den mannen vil ha i pose og sekk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-832005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drue og banan Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Nei hvorfor det ble slutt vet jeg ikke. Han har vel sagt noe sånn som at de ikke passa sammen. Men han har fortalt at de etter at hun flyttet hadde de et seksuelt forhold i ca et halvt år før de ble enige om at dette ikke ble rett. Forstår egentlig ikke hvorfor det ble slutt jeg. Hvis det seksuelt fungerte slik at de fortsatte med det etter bruddet, og fortsatt er bestevenner.... Da burde jo egentlig alle forhold være lagt til rette for et utmerket forhold.. Dette gjør meg så usikker.. Bør vel sette ned foten, og be ham bestemme seg for hvem som er viktigst for ham. Men regner med at sier jeg det, så fortsetter de å ha kontakt, bare bak min rygg. Da er det egentlig like greit å vite hva som skjer. Men kan ikke se at jeg noen gang klarer å akseptere dette slik at det ikke vil legge en demper på vårt forhold.. Om de ikke passet sammen hadde de vel neppe kunnet være bestevenner nå, og om de fortsatte å ha sex etter de ble slutt har de tydeligvis fortsatt lyst på hverandre. Jeg tror, understreker tror, at de forstatt knuller jeg.. Og før eller senere blir de sammen igjen.. Uholdbart av ham å behandle deg sånn... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-832007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg ville ikke hatt det slik ivertfall, har null kontakt med mine x-er, hva er egentlig vitsen? bestevenn med en man har gjordt det slutt med? Hvis jeg treffer på en x så sier jeg jo hei og spør hvordan det står til i sånn 5 min og bye bye etterpå, men har ikke noe sterkt behov for nært vennskap da. Tror egentlig ingen har et så godt forhold til x-ene sine at de står på kjøkkenet og koser seg sammen mens den egentlige dama sitter i sofaen forlatt alene. Helt feil spør du meg. jeg er venn med en eks.. Vi møtes av og til ute... Og samboeren mjin synes det er greit. eksen har også vært sammen oss begge, så samboeren vet hvor landet ligger... Ikke ofte vi møtes da, men av og til. Nå er det så lenge siden vi var sammen at jeg ikke engang husker hvordan det var, og jeg har inegn ønske om å bli sammen med han igjen, men en hyggelig fyr er han. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-832011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirea Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Du som er snart 40 burde finne deg en voksen mann. Dette er ikke en voksen mann. Hvis det er sant at han elsker deg, prøver han å finne måter å forholde seg til sin eks på som ikke plager deg. Jeg kan ikke tenke meg at du noen gang kommer til å bli trygg sammen med denne mannen. Du er ikke en sykelig sjalu dust. Benytt den kjempesjansen det er å være snart 40 og kunne velge partner på grunnlag av modenhet og livserfaring. Finn en mann og ikke en guttunge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-832012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 "Så at jeg fortsatt blir usikker og lei meg når de snakker sammen, treffes og lignende vet han ikke." Dette må han få vite, sånn at han vet hva dette vennskapet gjør med deg, når han skal velge om det skal fortsette. "Han blir bare irritert på meg." Ikke et godt tegn! Hvorfor er han så redd for å snakke om dette? Redd for å ikke fortsette sånn som nå? "Han mener dette ikke har noe med vårt forhold å gjøre, og derfor ikke trenger å være noe emne.." Hvis du gidder: Vis han noen svar herfra, så ser han at det er han som er uvanlig. Sier han at svarene her ikke er representative, av en eller annen grunn, skriv et innlegg sammen til samlivsterapeuten her. Eller sett dere ned sammen med et vennepar, og spør dem hva de synes er vanlig. Du burde kanskje fortelle han at han ved å måtte høre det fra andre, samtidig sier at det du mener ikke teller så mye...og det er jo ikke akkurat bra i et forhold... Forhåpentligvis er han bare en sta treskalle, som ikke skjønner hva dette vennskapet fører med seg av konsekvenser for dere.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-832013 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandarin1365380635 Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Om de ikke passet sammen hadde de vel neppe kunnet være bestevenner nå, og om de fortsatte å ha sex etter de ble slutt har de tydeligvis fortsatt lyst på hverandre. Jeg tror, understreker tror, at de forstatt knuller jeg.. Og før eller senere blir de sammen igjen.. Uholdbart av ham å behandle deg sånn... Ja du kan så si.. Men han sier at jeg må stole på ham.. Og jeg prøver jo så godt som jeg bare kan. Men likevel så er det noe som plager meg med dette.. Men samtidig så forstår jeg ikke hva han skal med meg da. Vi er jo bare kjærester, så det hadde jo vært enkelt for ham å kvitte seg med meg om han ikke var interessert. Involverer ungene våre også mer og mer i dette forholdet. Hva skulle være vitsen med det hvis jeg bare er et tidsfordriv.. Usikker jeg.. men tror jeg skal roe dette litt ned og se hva som skjer etterhvert. Kanskje han våkner hvis han er interessert og merker at jeg trekker meg litt unna.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134446-usikker-p%C3%A5-ny-kj%C3%A6reste/#findComment-832042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.