Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• maiken76

8

• melankolsk

5

• Cowboy

2

• Prozak

1

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor ser man ikke flere barberte kvinnekjønn i garderober på helsestudio?

De fleste damene jeg ser i dusjen på slike steder har faktisk kjønnshår.

Hva er/var gjennomsnittsalderen på de som dusjet der? Jeg kan ikke tenke meg godt etablerte damer som er gift med barn som har forlatt redet begynner å shave seg.

Ei gjevnalderene jeg snakket med kunne fortelle at det var 3-4 av 18 på laget hennes som ikke shavet i det hele tatt. 9-10 shavet helt, mens resten ordnet bikinilinjen eller mer.

På laget mitt var det 10 som shavet helt, 3 stusset og 5 shavet ikke i det hele tatt.

Gjest Ugga Bugga

Hva er/var gjennomsnittsalderen på de som dusjet der? Jeg kan ikke tenke meg godt etablerte damer som er gift med barn som har forlatt redet begynner å shave seg.

Ei gjevnalderene jeg snakket med kunne fortelle at det var 3-4 av 18 på laget hennes som ikke shavet i det hele tatt. 9-10 shavet helt, mens resten ordnet bikinilinjen eller mer.

På laget mitt var det 10 som shavet helt, 3 stusset og 5 shavet ikke i det hele tatt.

Jeg er i midten av 20-årene, og jeg trener sammen med folk som er like gamle eller yngre enn meg selv. Ikke så mange gamle kjerringer med barn som er flyttet ut av redet, med andre ord.

Men allikever ser jeg ikke særlig mange med barbert underliv.

Vel vel, det spiller vel uansett ikke noen rolle, jeg bryr meg ikke så mye om hva andre gjør.

Jeg er i midten av 20-årene, og jeg trener sammen med folk som er like gamle eller yngre enn meg selv. Ikke så mange gamle kjerringer med barn som er flyttet ut av redet, med andre ord.

Vel vel, det spiller vel uansett ikke noen rolle, jeg bryr meg ikke så mye om hva andre gjør.

Du bor kanskje på landet? Det påvirker vel sikkert hva som er "vanlig"..?

Annonse

Det spiller sikkert en rolle hvor man kommer fra og om venninnene/kompisene dine shaver. Om de snakker varmt om hvor godt det blir når man shaver, tror jeg det er vansklig å holde lysten til å prøve tilbake.

Jeg har også snakket med de som syns det er flaut å dusje på offentlige steder fordi man blir sett, kanskje med ugleøyne. Disse hiver på seg en overtrekk og dusjer heller hjemme. Mulig det er noen mørketall her i forhold til de som dusjer på offentlige steder.

Hva er "landet" sett i shave-skalaen? :)

Vet ikke.. uti noen små bygder?

Jeg tror personlig ikke det har så mye å si, folk shaver overalt, men kanskje de ikke dusjer offentlig siden de da risikerer stirring og pepper?

Tror nok det er vanligere enn folk tror. Høres ut sånn på venner hvertfall..

Gjest Ugga Bugga

Det spiller sikkert en rolle hvor man kommer fra og om venninnene/kompisene dine shaver. Om de snakker varmt om hvor godt det blir når man shaver, tror jeg det er vansklig å holde lysten til å prøve tilbake.

Jeg har også snakket med de som syns det er flaut å dusje på offentlige steder fordi man blir sett, kanskje med ugleøyne. Disse hiver på seg en overtrekk og dusjer heller hjemme. Mulig det er noen mørketall her i forhold til de som dusjer på offentlige steder.

Jeg er enig i at hvis mange snakker varmt om hvor godt det blir når man shaver, får man lyst til å prøve.

Jeg har også prøvd, men synes det er best med litt hår. Det synes kjæresten min også.

Dessuten er jeg så lat at jeg ikke gidder å barbere meg daglig :-)

Gjest Ugga Bugga

Vet ikke.. uti noen små bygder?

Jeg tror personlig ikke det har så mye å si, folk shaver overalt, men kanskje de ikke dusjer offentlig siden de da risikerer stirring og pepper?

Tror nok det er vanligere enn folk tror. Høres ut sånn på venner hvertfall..

Hvis disse menneskene som barberer seg er så "frigjorte", hvorfor tør de da ikke vise seg nakne i en garderobe? De kan jo ikke ha noe godt forhold til kroppen sin da?

Annonse

Jeg er enig i at hvis mange snakker varmt om hvor godt det blir når man shaver, får man lyst til å prøve.

Jeg har også prøvd, men synes det er best med litt hår. Det synes kjæresten min også.

Brukte du å shave deg, men har sluttet nå fordi du er lat?

Jeg syns den beste shavinga blir når man shaver seg kun 4.-5. hver dag. :)

Gjest hårfin

ok, mener kjæresten din at du ser ut som et barn når du barberer altså? Ser han ikke resten av kroppen din da? Det er den dummeste unnskyldninga jeg hører.. kan de ikke heller si de foretrekker med hår da?

Jo'a - han ser vel resten og. For meg er det ingen big deal om jeg har litt hår eller ei, så lenge jeg får stusset og i alle fall barbert bikinikanten.

Gjest geir åke

Jeg tror heller ikke barbering/ikke barbering har med giddalaushet å gjøre. Det har vel heller med smak og behag å gjøre, og med mote.

Jasså.. du gjør det ikke fordi du er lat ja.. det her sa du ovenfor ;)

Hvis disse menneskene som barberer seg er så "frigjorte", hvorfor tør de da ikke vise seg nakne i en garderobe? De kan jo ikke ha noe godt forhold til kroppen sin da?

Når det står 5 personer med veldig gammeldagse holdninger og STIRRER på fitta dems, kan det vel hende det ikke hjelper å være så frigjort?

Personlig så dusjer jeg ikke offentlig, ikke fordi jeg ikke liker at noen ser meg, men for at jeg ikke ser poenget med å stå sammen med andre nakne damer å vaske seg. Mange glor veldig på sånne steder, tydeligvis, siden folk her kan telle opp hvor mange som har tatt alt, bikinilinja osv i "deres" dusj..

Gjest Ugga Bugga

Brukte du å shave deg, men har sluttet nå fordi du er lat?

Jeg syns den beste shavinga blir når man shaver seg kun 4.-5. hver dag. :)

Jeg sluttet ikke fordi jeg er lat, men fordi jeg liker best at det er litt hår, og det gjør kjæresten min også.

Men jeg synes også det høres ut som litt mye styr hvis man skal barbere hver dag, og det irriterer huden en del, røde nupper osv.

Gjest Ugga Bugga

Jeg tror heller ikke barbering/ikke barbering har med giddalaushet å gjøre. Det har vel heller med smak og behag å gjøre, og med mote.

Jasså.. du gjør det ikke fordi du er lat ja.. det her sa du ovenfor ;)

Skjønner at jeg har uttalt meg motstridende her.

Vel, en sak kan jo ha flere sider. Jeg tror ikke (mangel på) barbering FØRST OG FREMST har med latskap å gjøre, verken for kvinner og menn.

Det har FØRST OG FREMST med smak og behag, og med mote å gjøre.

Men for min del tror jeg det ville blitt en del styr med å barbere hver dag, så jeg er ikke sikker på om jeg hadde giddet bruke tid på det uansett, og høvler koster i tillegg en formue. Men det er ikke latskap som er hovedårsaken til at jeg ikke barberer meg, men kanskje en medvirkende årsak. Vel, hvis det hadde betydd veldig mye for kjæresten min hadde jeg kanskje gjort det.

For 100 år siden fantes det parykker med kjønnshår man kunne lime på, for å skjule at man hadde syfilis. Så da var det om å gjøre å HA hår. Tidene skifter.

Gjest Ugga Bugga

Når det står 5 personer med veldig gammeldagse holdninger og STIRRER på fitta dems, kan det vel hende det ikke hjelper å være så frigjort?

Personlig så dusjer jeg ikke offentlig, ikke fordi jeg ikke liker at noen ser meg, men for at jeg ikke ser poenget med å stå sammen med andre nakne damer å vaske seg. Mange glor veldig på sånne steder, tydeligvis, siden folk her kan telle opp hvor mange som har tatt alt, bikinilinja osv i "deres" dusj..

Jeg pleier ikke stirre på fitta til andre damer ihvertfall. Men hvis noen vil stirre på min, må de gjerne gjøre det. Jeg bryr meg ikke.

Kanskje det finnes flere barberte damer enn jeg tror, kanskje jeg bare ikke har lagt merke til det fordi jeg ikke er ser så nøye etter eller er så veldig opptatt av det? Jeg vet ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...