Gå til innhold

plutselige sammentrekninger i skjeden..?

Anbefalte innlegg

Gjest rart egentlig

Av og til for eksempel akkurat nå, her jeg sitter foran PC’en på jobben, opplever jeg massive sammntrekninger i skjeden, akkurat som en orgasme eller flere, bare uten lyst følelse og den gode følelsen orgasmer gir.

Hva skyldes dette, det skjer helt ubevisst og merkes godt.

Leamus? Hehe ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134463-plutselige-sammentrekninger-i-skjeden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest undrende unni

var det så ekkelt? er ikke ekkelt å kjenne på, bare litt rart..

jojo, men det er vel ikke så kjekt for oss å vite at du sitter og har sammentrekninger i underlivet når du skriver her inne? ser for meg at alle de andre også har det da urk ;0) (tuller med deg)

Gjest rart egentlig

jojo, men det er vel ikke så kjekt for oss å vite at du sitter og har sammentrekninger i underlivet når du skriver her inne? ser for meg at alle de andre også har det da urk ;0) (tuller med deg)

jeg har da ikke det nå lenger? var i stad det..

Gjest undrende unni

jeg har da ikke det nå lenger? var i stad det..

første og eneste gang eller er det fare for at det skjer igjen?

send i så fall ut faresignal, slik at vi kan kan forflytte oss til et annet sted i cyberspace mens du har disse sammentrekningene ;0)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...