Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har ingen problemer, har vært dere inne flere ganger i dag.

Kan det være noe i tempfilene dine som gjør at det går tregt? Forsøk å slett dem (Tools - Internet Options - Temporary Internet Files - Delete files) Det kan ta litt tid, alt etter hvor lenge det er siden dere gjorde dette sist.

Hei,

Jeg har ingen problemer, har vært dere inne flere ganger i dag.

Kan det være noe i tempfilene dine som gjør at det går tregt? Forsøk å slett dem (Tools - Internet Options - Temporary Internet Files - Delete files) Det kan ta litt tid, alt etter hvor lenge det er siden dere gjorde dette sist.

Heisann Maye!

Nå har jeg prøvd å gjøre som du anbefalte, men enda kommer jeg ikke inn!! Merkelig, for det er ingen problemer å åpne andre sider! Dette var snodig ;o)

Heisann Maye!

Nå har jeg prøvd å gjøre som du anbefalte, men enda kommer jeg ikke inn!! Merkelig, for det er ingen problemer å åpne andre sider! Dette var snodig ;o)

Hei Trollmor

Jeg har samme problem som deg.

Har du funnet ut hvorfor?

Hei Trollmor

Jeg har samme problem som deg.

Har du funnet ut hvorfor?

Hei Lone!

Ja, nå har vi funnet ut hvorfor! Mannen ringte telenor, og det var en hake som ikke var hukket av...proxy.

Gå inn på alternativer for internett, fliken tilkoblinger. Hak av for proxy. Dette gjøres under innstillinger. Adressen skal være: proxy.online.no. For port oppgis: 8080.

Vi har altså telenor ADSL, hvis dere også har det, så er det sikkert samme problemet hos dere!

Uansett, etter dette ble fikset, så synes jeg hastigheten er blitt mye bedre. Sidene spretter opp umiddelbart!

Hilsen fra

Hei Lone!

Ja, nå har vi funnet ut hvorfor! Mannen ringte telenor, og det var en hake som ikke var hukket av...proxy.

Gå inn på alternativer for internett, fliken tilkoblinger. Hak av for proxy. Dette gjøres under innstillinger. Adressen skal være: proxy.online.no. For port oppgis: 8080.

Vi har altså telenor ADSL, hvis dere også har det, så er det sikkert samme problemet hos dere!

Uansett, etter dette ble fikset, så synes jeg hastigheten er blitt mye bedre. Sidene spretter opp umiddelbart!

Hilsen fra

Takk for hjelpen! (Takk Trollmor-mannen også!)

Surfingen går som en drøm -alle sidene spretter opp på no-time.

Hilsen fra

Lone

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...