Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg må spørre noen om råd. Jeg skal sette eggløsningssprøyten i kveld og ha uttak på fredag. Problemet er at allerede nå ( av en merkelig grunn ) kjenner jeg de tegnene jeg hadde forrige gang ( da jegble litt overstimulert. Da mener jeg at jeg har skikkelige onde kramper på hver av sidene i underlivet. De gjør noe inni hel... vondt. For at det skal gi seg må jeg strekke meg godt ut og ofte hjelper det å gå på toalettet.

Dessuten har jeg begynt å få halsbrann! ( hallo ? )

Er det noen som har opplevd dette... kanskje er det vanlig???

Jeg er uansett vanvittig redd. Jeg føler at det kommer til å gå på samme måten som forrige gang. Det var så vondt at jeg ikke tør tenke på det.

Dosen min er ikke mye regulert fra sist gang heller, det er det som skremmer meg. Hjelp, hva er detjeg gjør!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134521-uff-og-uff-det-gj%C3%B8r-s%C3%A5-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis eggposene ikke var for store og/eller mange ved siste UL, tror jeg du kan ta det ganske rolig. Jeg så ikke innlegget ditt før i dag, så jeg regner med at du har satt eggløsningssprøyten slik du skulle. Etter at den er satt, er det uansett ikke noe å gjøre fra eller til. Men du skal ikke bli overstimulert to ganger etter hverandre.

Jeg synes som sagt, du skal ta dette helt rolig. Stol på at du er i trygge hender, og tenk mest mulig positivt om det som skjer. Det gjør at du slapper bedre av. Når du er rolig, får du det også bedre under veis.

Lykke til med uttaket i morgen !

klem

Huff, stakkars deg..Skjønner godt du blir redd for at det skal skje det samme med deg denne gangen og...men tror nok legene vet bedre denne gangen! Så det går nok bra! Hadde veldig vondt jeg og ved siste forsøk UTEN at jeg var overstimulert.Du kan si det var nok det at det var en pen mengde egg der inne som pressa litt på...så kan tro jeg funderte jeg og!

Lykke til med deg! Det går nok kjempefint skal du se! :o)

Klem fra meg!

Huff, stakkars deg..Skjønner godt du blir redd for at det skal skje det samme med deg denne gangen og...men tror nok legene vet bedre denne gangen! Så det går nok bra! Hadde veldig vondt jeg og ved siste forsøk UTEN at jeg var overstimulert.Du kan si det var nok det at det var en pen mengde egg der inne som pressa litt på...så kan tro jeg funderte jeg og!

Lykke til med deg! Det går nok kjempefint skal du se! :o)

Klem fra meg!

takk for alle svar.jA NÅ ER DET GJORT OG JEG ER IKKE PÅ SYKEHUS ENNÅ. Så selvm jeg har det ganske vondt i magen så er det bedre enn forrige gang. Jeg overlever på paralgin og paracet. Håper at det ikke gjør så mye skade.

For øvrig fikk de ut 15 egg og 10 av dem er befruktet. I morgen år jeg vite hvordan kavliteten er....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...