Gå til innhold

Hvor ser du mens dere holder på?

Anbefalte innlegg

Gjest Tristas sexlife

På han/henne, i veggen, på kroppen til han/henne, øynene igjen?

Kjæresten min ser i speilet og atter speilet. Har speilskap. Han dytter vekk huet mitt og legger seg på skrå så han ser alt som skjer når jeg rir han. Synes ikke det er så moro at han glaner meg rett i rumpa. jeg ser alltid på han. Liker å se på han når han kommer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134558-hvor-ser-du-mens-dere-holder-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi ser på hverandre, inn i øynene, her og der på kroppene.. Hvis vi gjør det foran et speil kan vi vel kaste et blikk dit, men mest på hverandre. Ser ikke opp i taket eller i veggen hvertfall.

Det er jo deilig og opphissende å se på at han har det godt.. og at han blir kåt av å se på meg..

Vi ser på hverandre, inn i øynene, her og der på kroppene.. Hvis vi gjør det foran et speil kan vi vel kaste et blikk dit, men mest på hverandre. Ser ikke opp i taket eller i veggen hvertfall.

Det er jo deilig og opphissende å se på at han har det godt.. og at han blir kåt av å se på meg..

Jeg tenker på hvilke spillere som blir kåret til årets lag i engelsk Premier League. Om jeg tar henne bakfra, er det naturlig å tenke på se ryggen hennes mens jeg fantaserer om at den er fotballbanen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...