favn Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Jeg har sett 'Mannen uten minne', A Kaurismäki. Fabelaktige replikker, jeg lo høyt, jevnt og trutt. Og som vanlig hos AK, for noen karakterer, og _ansikter_. En underfundig, svart, varm og småabsurd feelgoodsak. Terningkast 6. Hva synes Dols filmforum? 0 Siter
Lillelurven Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Den gleder jeg meg vanvittig til å se! Så glad du ikke sa noe mer, selv om jeg har lest litt... Liker best at hodet har et blankt lerret, før jeg ser filmer av favoritter*S* Eh, finsk og finsk.....du har ikke hørt om Cleaning Woman? Må bare forsøke:-) 0 Siter
favn Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Skrevet 29. januar 2004 Den gleder jeg meg vanvittig til å se! Så glad du ikke sa noe mer, selv om jeg har lest litt... Liker best at hodet har et blankt lerret, før jeg ser filmer av favoritter*S* Eh, finsk og finsk.....du har ikke hørt om Cleaning Woman? Må bare forsøke:-) Da har du halvannen fin time til gode Beklager, har aldri hørt om bandet. Er de like sære som de bandene jeg har sett på film og tv? hehe... 0 Siter
Gjest scroll lock Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Enn "I hired a contract killer", svart svart humor 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.