Gå til innhold

Veldig våt etter en fyllekule

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Hvorfor det? Er som regel veldig kåt om morran og når jeg er fyllesjuk.. Ellers synes jeg ikke noe særlig om sex om morran.

har ellers lite utflod, men etter en fyllekule er jeg skikkelig våt hele dagen.. Hva kommer det av?

Teit spørsmål, men har lurt på det lenge... har vært sånn så lenge jeg kan huske.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134606-veldig-v%C3%A5t-etter-en-fyllekule/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PerSpelemann

Slik er det vel med de fleste av oss, også vi menn. Kåthet og junkfood-hunger, preger som regel dagen derpå, men gjerne ikke før litt ut på dagen.

Jeg har også spurt mange, til og med legen min, om dette fenomenet, men ingen kan gi noe godt svar.

Det er bare å ta imot kåtheten, og pule og runke som bare faen.

Gjest Pricilla

Slik er det vel med de fleste av oss, også vi menn. Kåthet og junkfood-hunger, preger som regel dagen derpå, men gjerne ikke før litt ut på dagen.

Jeg har også spurt mange, til og med legen min, om dette fenomenet, men ingen kan gi noe godt svar.

Det er bare å ta imot kåtheten, og pule og runke som bare faen.

Er ikke kåt hele dagen da, men våt som f... Slitsomt! bruker en eske truseinnlegg... : )

Men jeg blir fortere tent hvis sambis tar på meg (eller hvis vi kysser, liker vanligvis ikke så godt å kline men..), akkurat som huden er mer følsom..???

Er ikke kåt hele dagen da, men våt som f... Slitsomt! bruker en eske truseinnlegg... : )

Men jeg blir fortere tent hvis sambis tar på meg (eller hvis vi kysser, liker vanligvis ikke så godt å kline men..), akkurat som huden er mer følsom..???

Du / dere drikker vel ofte dere da.

Ulv I Faarikaal

Alkoholen roter til mye i fysiologien, bla a forstyrrer hormonproduksjonen. Blodsukkeret synker kraftig fordi leveren bruker sukker til å forbrenne alkoholen, derav "McDonaldshunger", skjelving og fyllenerver med skjelving. I tillegg tappes vi for kalium som trengs i det elektriske systemet i nervene og skaper enda mer skjelving. Banan inneholder både kalium og sukker.

Testosteronproduksjonen øker kraftig, og kåtheten deretter, mange får mangedoblet testosteronet. Da er det bare å stå på, hvis man holder ut ånden da.

Annonse

Gjest bertha27

Dagen derpå er det jo veldig bra å ha sex og få orgasmer! Hjelper mot fyllesyke!

Ellers er jeg vel ikke akkurat mer følsom dagen derpå, holder mye lenger for å si det slik.

Holder mye lenger er vel et utrykk brukt om gutter da?

Hvor lang tid det tar før en jente kommer er urelevant da, siden det ikke er noe poeng å holde igjen liksom..

Holder mye lenger er vel et utrykk brukt om gutter da?

Hvor lang tid det tar før en jente kommer er urelevant da, siden det ikke er noe poeng å holde igjen liksom..

hehe... bruker lenger tid dah... men det hender jo man har lyst å holde igjen litt da, og vet man ikke orker en til... :)

Gjest bertha27

hehe... bruker lenger tid dah... men det hender jo man har lyst å holde igjen litt da, og vet man ikke orker en til... :)

Ikke orker en til?? Hæ? Det er da mye lettere å få fler når man førstes har fått en da.. Kan tilogmed hende man ikke trenger "jobbe" så mye for den(m) da..

Gjest Pricilla

Dagen derpå er det jo veldig bra å ha sex og få orgasmer! Hjelper mot fyllesyke!

Ellers er jeg vel ikke akkurat mer følsom dagen derpå, holder mye lenger for å si det slik.

orgasme kan jeg glemme når ejg er fyllesjuk... : ) men jeg mener huden er mer følsom...

Skikkelig deiligog bli kilt og tatt på... : )

orgasme kan jeg glemme når ejg er fyllesjuk... : ) men jeg mener huden er mer følsom...

Skikkelig deiligog bli kilt og tatt på... : )

Er ikke det deilig altid da?

Jeg merker ingen forskjell annet enn at kondisen er dårligere og jeg er dehydrert dagen derpå.

Våt er jeg alltid om morgenen, særlig om jeg sover sammen med kjæresten..

Gjest Pricilla

Er ikke det deilig altid da?

Jeg merker ingen forskjell annet enn at kondisen er dårligere og jeg er dehydrert dagen derpå.

Våt er jeg alltid om morgenen, særlig om jeg sover sammen med kjæresten..

Nei faktisk ikke. Har du aldri lyst til å være i fred du eller? Er sex ALLTID superdeilig, er typen din alltid superkåt, er berøring alltd godt? Nei nei og atter nei spør du meg.

Poenget er at jeg sier at huden er mye mer følsom enn vanlig...

Ikke orker en til?? Hæ? Det er da mye lettere å få fler når man førstes har fått en da.. Kan tilogmed hende man ikke trenger "jobbe" så mye for den(m) da..

Det spørs vel litt hvor lenge du har holdt på for å få den første? Klitoris blir jo sliten etterhvert den også... og det er heller ikke alltid man har noe behov for en orgasme til, når man først har fått en...

Men så definerer vi jenter orgasmer veldig forskjellig her inne da... Kaller et bare en laaaaang orgasme jeg, mens andre kaller det flere, tror jeg da... eller at vi bare er veldig ulike akkurat på det området.

Men uansett, det hender jo man har lyst å komme samtidig, og da holder man jo gjerne igjen litt begge to... så har man full kontroll liksom.

Annonse

Nei faktisk ikke. Har du aldri lyst til å være i fred du eller? Er sex ALLTID superdeilig, er typen din alltid superkåt, er berøring alltd godt? Nei nei og atter nei spør du meg.

Kan ikke si jeg vil være i fred noengang nei, og kåte blir vi hvis den andre er det, men vi har jo ikke vært sammen så lenge, og bor heller ikke sammen hver dag.

Men blir det sånn at jeg vil være i fred om vi så bor sammen, kommer jeg nok ikke til å fortsette forholdet.. Elsker kos jeg..

Gjest lillepuppen

Huden blir alltid ekstra følsom når man er kåt da. Så om du er kåt dagen etter en fyllekule er det vel kanskje derfor huden er mer følsom?

Gjest Pricilla

Huden blir alltid ekstra følsom når man er kåt da. Så om du er kåt dagen etter en fyllekule er det vel kanskje derfor huden er mer følsom?

Er kåt om morningen, ikke utover dagen.. Er bare sliten. Men blir fortere tent. Men er våt! Sånn som i dag.. Drakk litt vin i går, var ikke noe fyllekule, men ble brisen.. i dag så lekker det skikkelig.. Skjønner? Og er langt i fra kåt i dag...

Gjest Pricilla

Kan ikke si jeg vil være i fred noengang nei, og kåte blir vi hvis den andre er det, men vi har jo ikke vært sammen så lenge, og bor heller ikke sammen hver dag.

Men blir det sånn at jeg vil være i fred om vi så bor sammen, kommer jeg nok ikke til å fortsette forholdet.. Elsker kos jeg..

Uansett om forholdet er perfekt så trenger alle litt tid for seg selv.. Når jeg vil være alene er det ikke pga han, eller noen andre men pga MEG. Fordi JEG trenger å være alene..

Du er ganske naiv hvis du tror du kan leve uten å ha behov for alene-tid - enten fra kjæresten eller andre. Ellers så juger du kort og godt! ; )

Uansett om forholdet er perfekt så trenger alle litt tid for seg selv.. Når jeg vil være alene er det ikke pga han, eller noen andre men pga MEG. Fordi JEG trenger å være alene..

Du er ganske naiv hvis du tror du kan leve uten å ha behov for alene-tid - enten fra kjæresten eller andre. Ellers så juger du kort og godt! ; )

Jeg vet nok bedre enn deg hvordan jeg er. Har da vært samboer med samme gutt i 8 år i et tidligere forhold, og hadde ikke noen sånne behov du sier om å være alene da. Får da automatisk litt alene tid når han er ute på noe eller noe, så når vi begge var hjemme var vi jo sammen liksom.

Men jeg har aldri vært typen til å ha rare infall eller sære vaner da.

Gjest Pricilla

Jeg vet nok bedre enn deg hvordan jeg er. Har da vært samboer med samme gutt i 8 år i et tidligere forhold, og hadde ikke noen sånne behov du sier om å være alene da. Får da automatisk litt alene tid når han er ute på noe eller noe, så når vi begge var hjemme var vi jo sammen liksom.

Men jeg har aldri vært typen til å ha rare infall eller sære vaner da.

Nei selvfølgelighar du ikke det... Fin utsikt fra den rosa skyen du svever på?

hadde du aldri vært alene så hadde du hatt behov for det. men dere bor vel ikke sammen heller, så det kan ikke sammnelignes.. Når samboerne min er hjemme så er vi så klart sammen, men ikke alltid jeg saver at han tar på meg og klår. Har ikke behov for det 24/7. Deilig å sitte alene i sofaen også, uten han "oppå" meg hele kvelden...

Nei selvfølgelighar du ikke det... Fin utsikt fra den rosa skyen du svever på?

hadde du aldri vært alene så hadde du hatt behov for det. men dere bor vel ikke sammen heller, så det kan ikke sammnelignes.. Når samboerne min er hjemme så er vi så klart sammen, men ikke alltid jeg saver at han tar på meg og klår. Har ikke behov for det 24/7. Deilig å sitte alene i sofaen også, uten han "oppå" meg hele kvelden...

Hallo? Ser du dårlig? Jeg skrev jo at jeg hadde bodd sammen med en gutt i 8 år.. og aldri om jeg hadde behov for å sitte i en annen sofa eller nekte ham å ta på meg. Det betyr jo ikke at vi satt oppå hverandre og tok på hverandre hele tiden for det da, men det var aldri sånn at jeg ikke likte det, eller nekta han det om han ville..

Kan du ikke akspetere at andre har det eller har ahtt det annerledes enn deg?

Jeg har det veldig fint, så om du mener det er å sveve på en rosa sky, så liker jeg den skyen da.. Jeg er lykkelig jeg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...