Gå til innhold

Veldig våt etter en fyllekule

Anbefalte innlegg

Jeg vet nok bedre enn deg hvordan jeg er. Har da vært samboer med samme gutt i 8 år i et tidligere forhold, og hadde ikke noen sånne behov du sier om å være alene da. Får da automatisk litt alene tid når han er ute på noe eller noe, så når vi begge var hjemme var vi jo sammen liksom.

Men jeg har aldri vært typen til å ha rare infall eller sære vaner da.

Hvis du sitter å klenger oppå typen din 24 t i døgnet så blir han lei av deg etterhvert.

De fleste trenger litt armrom. Du er en sånn jente som det ihvertfall ikke er særlig morsom å dra på guttetur sammen med (ref.tidligere innlegg)

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Hallo? Ser du dårlig? Jeg skrev jo at jeg hadde bodd sammen med en gutt i 8 år.. og aldri om jeg hadde behov for å sitte i en annen sofa eller nekte ham å ta på meg. Det betyr jo ikke at vi satt oppå hverandre og tok på hverandre hele tiden for det da, men det var aldri sånn at jeg ikke likte det, eller nekta han det om han ville..

Kan du ikke akspetere at andre har det eller har ahtt det annerledes enn deg?

Jeg har det veldig fint, så om du mener det er å sveve på en rosa sky, så liker jeg den skyen da.. Jeg er lykkelig jeg..

har aldri sagt at jeg har nekta han å ta på meg da, dytter han ikke vekk heller... men du oppfatter jo alt negativt du. men når vi sitter i hver vår sofa så savner jeg ikke at han sitter og tar på meg, legger han seg ved siden av meg så er jo det selvfølgelig greit.

Fint for deg at du er lykkelig da.. men du må forstå at det går an å være lykkelig selv om man ikke har sex hver dag, han ikke spruter i munnen på dama hver gang, eller at de er sammen 24/7 eller koser hele tiden.... Jeg har faktisk aldri hatt det så bra som ejg har det nå.. Og den rosa skyen min har jeg kommet ned fra for lenge siden..

Hvis du sitter å klenger oppå typen din 24 t i døgnet så blir han lei av deg etterhvert.

De fleste trenger litt armrom. Du er en sånn jente som det ihvertfall ikke er særlig morsom å dra på guttetur sammen med (ref.tidligere innlegg)

Eh.. ja det vet vel du alt om.. Vi satt jo ikke oppå hverandre hele tiden da vet du. Det jeg mener er at jeg aldri nektat ham å ta på meg om han ville det. Jeg hadde ikke behov for å sitte i fred om han kom og ville kose. Det skjedde aldri at jeg "jagde ham unna" liksom, og ikke omvendt. Det er ikke ensbetydende med at vi satt på fanget og støk på hverandre hele tiden da...

Apropos det med gutteturer, så er jeg faktisk tvert imot en slik jente som FÅR være med på gutte turer. Jeg er vel litt uvanlig jente fordi jeg er veldig guttete, og liker meg derfor bedre sammen med gutta og spille poker enn å sitte å fnise med jenter på jentekvelder.

Jeg er mer "kompis" med gutta enn de andre jentene liksom. Av og til er det jo litt dumt da at jeg ikke er mer jentete, men kjæresten mine har aldri hatt noe imot det.. tvert imot..

har aldri sagt at jeg har nekta han å ta på meg da, dytter han ikke vekk heller... men du oppfatter jo alt negativt du. men når vi sitter i hver vår sofa så savner jeg ikke at han sitter og tar på meg, legger han seg ved siden av meg så er jo det selvfølgelig greit.

Fint for deg at du er lykkelig da.. men du må forstå at det går an å være lykkelig selv om man ikke har sex hver dag, han ikke spruter i munnen på dama hver gang, eller at de er sammen 24/7 eller koser hele tiden.... Jeg har faktisk aldri hatt det så bra som ejg har det nå.. Og den rosa skyen min har jeg kommet ned fra for lenge siden..

Har jeg dagt du ikke har det bra da? Det er jo DU som hele tiden skal få frem at jeg ikke har det.. bare fordi jeg har litt mer sex enn deg og sånn..

Fikk inntrykk av dine innlegg at du nærmest ba ham holde seg unna av og til og det virka en smule drøyt..

Gjest Pricilla

Har jeg dagt du ikke har det bra da? Det er jo DU som hele tiden skal få frem at jeg ikke har det.. bare fordi jeg har litt mer sex enn deg og sånn..

Fikk inntrykk av dine innlegg at du nærmest ba ham holde seg unna av og til og det virka en smule drøyt..

Du oppfatter så og si ALLE mine innlegg feil du.. Så ikke rart det blir mye fram og tilbake og flisespikkeri.

God helg.

Annonse

Du oppfatter så og si ALLE mine innlegg feil du.. Så ikke rart det blir mye fram og tilbake og flisespikkeri.

God helg.

Ja, hvis jeg tolker dine innlegg feil, er det jo sikkert måten du skriver på da. Man kan tross alt ikke lese noe annet enn det som står.

Mitt intrykk er at du tråkker på meg fordi jeg sier jeg er fornøyd og glad. Det er vanligvis ikke godt mottatt her inne av en eller annen merkelelig grunn..

Gjest Pricilla

Ja, hvis jeg tolker dine innlegg feil, er det jo sikkert måten du skriver på da. Man kan tross alt ikke lese noe annet enn det som står.

Mitt intrykk er at du tråkker på meg fordi jeg sier jeg er fornøyd og glad. Det er vanligvis ikke godt mottatt her inne av en eller annen merkelelig grunn..

Da misforstår du igjen.... : ) Tråkker ikke på deg, bra at du har det bra så klart! Ikke noe i veien med det.

Men det er bare du som stiller spørsmålstegn ved mine innlegg - hver gang.. Og ingen andre har problemer med å skjønne hva jeg skriver.. Så er nok du som misforstår. Selv om ejg skriver at jeg ikke alltid liker å sitte klin oppi typen min, betyr ikke det at jeg ikke liker at han tar på meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...