Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre..? (0m å ta hensyn til sin pms)

Anbefalte innlegg

Gjest justina

Hei,

Lurer på om noen kan råde meg litt her. Jeg er ei jente som er sammen med verdens herligste kjæreste. Jeg er virkelig glad i den gutten.

Men så har det seg sånn at når jeg er PMS, så blir jeg svært sårbar, kan bli litt usikker, og ta ting veldig negativt...

F.eks i dag, så snakket vi om at jeg kommer til ham i helgen. (Vi bor et stykke fra hverandre) Og vi snakket litt om hva vi skulle gjøre. Han kom med forslag, og sa bl.a om lørdagen at vi kunne gjøre det og det, men så var det kanskje greit med et par timers avbrekk...

Jeg tok dette som at han ikke ønsket være sammen med meg, og kke orket det, og det klarte jeg tilogmed si til ham. Han sa det var ikke sånn ment, men at det var sunt med et pusterom..og at han var like gla i meg for det.

Dette har fått meg til å tenke, og jeg vurderer nå om jeg i det hele tatt skal reise hjem. For det første fordi jeg fortsatt har tanker om at han sikkert ikke ønsker være sammen med meg i det hele tatt, og for det andre fordi jeg merker jeg reagerer på alt mulig av småting nå.

Er det lurt å holde seg unna eller bør jeg bare trosse min pms, og vite at nå er det sånn, men det går jo over...?

Er så usikker.

Og vær så snill ikke kall meg hårsår, grinete etc etc..Jeg er nemlig ikke det. En kvinnes verden kan være vidt forskjellige uten pms og med pms. Ok? ;-)

Fortsetter under...

Det er vel noe med et avstandsforhold kanskje, at når man er vant til å leve hver for seg med sine rutiner og vaner, så blir det litt voldsomt å plutselig se hverandre døgnet rundt? Dere har kanskje ikke vært kjærester så lenge heller?

Jeg tipper han skal se fotball med kameratene sine jeg da, som han pleier på lørdagen, sånn midt på dagen... :) For deg er det såklart ikke viktigere enn å være sammen med deg, men jeg vil tippe det er noe slikt med i bildet...

Og så har du kanskje venner og familie der du også? At han ikke vil være med å hilse på alle disse? Eller?

Gjest ex-sippe

Det er vel noe med et avstandsforhold kanskje, at når man er vant til å leve hver for seg med sine rutiner og vaner, så blir det litt voldsomt å plutselig se hverandre døgnet rundt? Dere har kanskje ikke vært kjærester så lenge heller?

Jeg tipper han skal se fotball med kameratene sine jeg da, som han pleier på lørdagen, sånn midt på dagen... :) For deg er det såklart ikke viktigere enn å være sammen med deg, men jeg vil tippe det er noe slikt med i bildet...

Og så har du kanskje venner og familie der du også? At han ikke vil være med å hilse på alle disse? Eller?

Hvis du er plaget med pms, ta nattlysolje!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...