Gå til innhold

Hva liker dere mannfolk?? (sex)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette tror jeg er veldig individuelt. Men personlig liker jeg laaaange dyyyype "drag". Så langt ned som bare over hodet er mulig. Men jeg liker også vill munn sex, kjappe drag.

Men jeg liker ikke småbiting. Det er veldig vondt, så det må du tenke på neste gang du suger typen din, DET ER VONDT! Vær forsiktig, den er veldig omfintlig. Så vær litt forsiktig, dette tror jeg du mestrer!

Det er også litt viktig at du er litt våt på leppene når du suger, det er herlig!

De liker at vi tar initsiativ.

det har du heeelt rett i!

dette er trikset jenter; ta initiativ! dette er noe jeg savner voldsomt hos kjæresten min, men ikke tør å si ifra om. Jeg drømmer om at hun en gang vil dra av meg buksen, kle av seg og suge meg, helt uten noen som helst oppfordring fra min side!! (hørtes kanskje litt vilt ut, men...)

det har du heeelt rett i!

dette er trikset jenter; ta initiativ! dette er noe jeg savner voldsomt hos kjæresten min, men ikke tør å si ifra om. Jeg drømmer om at hun en gang vil dra av meg buksen, kle av seg og suge meg, helt uten noen som helst oppfordring fra min side!! (hørtes kanskje litt vilt ut, men...)

Hvorofor tør du ikke si det til henne? Gjør det, så kanskje du får deg en overraskelse en kveld. Kan hende hun er litt usikker og redd for å bli avvist, og derfor sjelden/aldri tar initiativ?

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Menn er akkurat som kvinner; individualister. Derfor går det ikke an å gi et fasitsvar på dette spørsmålet. Det som er godt for èn, kan gjøre direkte vondt for en annen.

Spør heller kjær`sten din du, hva _han_ synes er godt. :o)

Det er nok bare halve sannheten. Det er vist at mange trekk og mønstre går igjen som tendenser hos svært mange menn. Vi er individuelt forskjellige men også like på svært mange områder.Sannsynligvis er vi mer like enn forskjellige.

Det er nok bare halve sannheten. Det er vist at mange trekk og mønstre går igjen som tendenser hos svært mange menn. Vi er individuelt forskjellige men også like på svært mange områder.Sannsynligvis er vi mer like enn forskjellige.

Jeg baserer mine svar på erfaringer jeg har gjort. Du kjenner nok mannen mye bedre enn meg i teorien, men hva med praksis? :o)

Uansett, jeg gir meg ikke på at man må snakke om dette med den aktuelle partneren, det er ingen som vet bedre enn den det gjelder. Og det som var "riktig" for eks`en, stemmer ikke alltid for den nåværende. Jeg setter i alle fall pris på at min partner er interessert i hva _jeg_ setter pris på, for jeg er svært forskjellig fra hans forhenværende...

Hvorofor tør du ikke si det til henne? Gjør det, så kanskje du får deg en overraskelse en kveld. Kan hende hun er litt usikker og redd for å bli avvist, og derfor sjelden/aldri tar initiativ?

her kjenner jeg meg igjen!d er alltid kjæresten min som må ta intiativ til dette,når vi skal "gjøre2 d på hverandre.jeg er for usikker...vet ike helt hva jeg skal si,gjøre osv...kan vel ikke bare plutselig dra av ham buksa,tenk om han ikke er stiv da?eller kåt..!?jeg drømemr oxo om d der med at han plutselig hadde dratt av meg buksa uten å spørre og begynnt å slikke meg...at han gjør noe uventt,liksom.er litt...småfrekk:-)har litt lyst å overraske han oxo ,men...d er liksom litt flaut.

her kjenner jeg meg igjen!d er alltid kjæresten min som må ta intiativ til dette,når vi skal "gjøre2 d på hverandre.jeg er for usikker...vet ike helt hva jeg skal si,gjøre osv...kan vel ikke bare plutselig dra av ham buksa,tenk om han ikke er stiv da?eller kåt..!?jeg drømemr oxo om d der med at han plutselig hadde dratt av meg buksa uten å spørre og begynnt å slikke meg...at han gjør noe uventt,liksom.er litt...småfrekk:-)har litt lyst å overraske han oxo ,men...d er liksom litt flaut.

Jeg synes du virker veldig moden til å bare være fjorten år!

hmmm....avogtil,avogtil ikke:-)

Ikke vær flau, jeg garanterer deg at han vil elsker det!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...