Gå til innhold

Kyssesyken og sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke lov til å pule når jeg hadde kyssesyken i fjor.

Men jeg hadde veldig høye leververdier. Spør legen din. Han kan nok gi deg svar.

Heisann...

Jeg har også hatt kyssesyken, og fikk beskjed om at å anstrenge seg for mye ikke var lurt... Men jeg orket ikke anstrenge meg heller, var totalt uten krefter... Kommer an på hvor sterk kyssesyke du har...

Det er iallefall ingen fare for smitte av partneren din ved sex.. Orker du å ha sex, så tror jeg ikke det er sååå farlig.. Men er ikke helt sikker da, så et svar fra lege er best:)

Men pass på å ikke få et kne ellernoe i magen da, med tanke på milten din... Sprekker milten, så er det ganske alvorlig...

Håper jeg hjalp deg litt på vei... :)

Du forresten... har du vondt i halsen? Det var faktisk mitt største problem når jeg hadde kyssesyken...

Og du, husk at smitten kan sitte i deg i 1år... Så å dele brus med noen f.eks. er ikke lurt...

Klem fra meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134705-kyssesyken-og-sex/#findComment-837862
Del på andre sider

Tja - jeg hadde i hvert fall sex da jeg hadde kyssesyken. Riktignok ikke da jeg var på det verste, for da lå jeg bare rett ut hele tida med høy feber og kasta opp. jaja, kasta opp etter å ha hatt sex også da... Og jeg hadde veldig høye leververdier. Var helt gul overalt. Så jeg ville nok anbefalt deg at partneren din gjorde mesteparten av jobben ja. Ellers må du regne med at du kanskje ikke har den samme gleden av det som til vanlig, for man tåler så lite når man har kyssesyken. Og pass på at du ikke får harde støt mot venstre side da milten kan sprekke.

God bedring!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134705-kyssesyken-og-sex/#findComment-839231
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...