Gå til innhold

Nå skal jeg date bare gifte menn!

Anbefalte innlegg

Gjest Felitzia

Hvorfor?

Fordi jeg vil ha god sex, men ingen forpliktelser.

Fordi gifte/samboende menn er de beste elskerne.

Jeg får det beste, slipper å vaske de sure sokkene deres osv

Jeg får masse oppmerksomhet uten at det stilles krav

De tror de er kommet til himmelen når de får ei dame som er fresh, slank, og opplagt til sex!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134714-n%C3%A5-skal-jeg-date-bare-gifte-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• aquiles

5

• Dorthe

3

• maiken76

3

• Nida1365380588

1

Gjest du tar nok feil

Du har glemt en ting. Du skriver at du får masse oppmerksomhet. -----> FEIL!

Du får oppmerksomhet en gang i blant, når han er desperat og klarer å snike seg fra kone og barn.

Du sitter alene på julekvelden og bursdagen din, du får ikke være sammen med ham i offentlighet, han blir ikke med på besøk til vennene dine. Du kan ikke ringe ham hjemme.

Du blir et tilgjengelig høl som dekker behovet for sex en gang i blant, uten at han må betale for det.

Gjest Pricilla

Fordi jeg vil ha god sex, men ingen forpliktelser.

* Hva er galt med forpliktelser? Du går også glipp av andre hyggelig ting par gjør, utenom sex.. Kjærlighet f.eks - ikke så verst å ha! ; ) Pleie og selskap når man er syk eller lei seg er ikke å forakte..

Fordi gifte/samboende menn er de beste elskerne.

* Javel? Det vet jeg ikke noe om.. min er ganske god da, men hold deg unna han! ; )

Jeg får det beste, slipper å vaske de sure sokkene deres osv

* Sex er langt fra det beste med et forhold.. Tillitt, kjærlighet, omsorg og hyggelige stunder.. Og sex! : )

Jeg får masse oppmerksomhet uten at det stilles krav

* Masse oppmerksomhet? Når skal de ha tid til det? Samboeren min har i hvert fall ikke tid å gi noen andre masse oppmerksomhet.. han har nok med jobb, venner og meg!

De tror de er kommet til himmelen når de får ei dame som er fresh, slank, og opplagt til sex!

* Tja.. Ikke alle liker slanke damer men.. : ) Og hva får deg til å tro at de ikke synes samboeren er fresh, sexy og opplagt til sex?

Annonse

Jaja, hver sim smak..

Men:

"Fordi jeg vil ha god sex, men ingen forpliktelser."

Hva er det du hater sånn ved forpliktelser? Har du aldri vært i et flott forhold og sett alt det positive ved det? Ha noen der for deg når enn du måtte trenge det osv?

"Fordi gifte/samboende menn er de beste elskerne."

Jaha, det kan vel stemme, men det nyter jo også konene/samboerne godt av da, så da kunne du jo bare skaffet deg en egen? Eller trenger du noen andre til å lære ham opp fordi du ikke er noe god?

"Jeg får det beste, slipper å vaske de sure sokkene deres osv"

Nå til dags greier faktisk menn å vaske sokkene sine, og er minst like ryddige som damer. Hva du definere med det beste vet ikke jeg, men synes da alt i mitt forhold MED forpliktelser er bra..

"Jeg får masse oppmerksomhet uten at det stilles krav"

Det gjør du vel ikke.. elskerinner får vel bare oppmerksomhet når det passer mannen. Resten av tiden bruker han jo da på familien.

Jeg får supermasse oppmerksomhet av min kjæreste jeg, og hvilke krav du viser til vet ikke jeg. Klart han "krever" jo feks at jeg ikke skal pule med andre og være ærlig, men for meg er det lett å holde.

"De tror de er kommet til himmelen når de får ei dame som er fresh, slank, og opplagt til sex"

De synes nok det er lettvint ja å ha funnet noen som er dum nok til å bare være der for å tilfredstille ham når HAN vil, og ikke kan kreve noe av ham. En gratis selv-tilfredstiller..

Men det er jo litt feil å si det sånn for det finnes faktisk mange koner/samboere som også er flotte/freshe og opplagte til sex. Det er vel en grunn til at han er sammen med den han er sammen med tross alt..

Gjest Pricilla

Jaja, hver sim smak..

Men:

Hva er det du hater sånn ved forpliktelser? Har du aldri vært i et flott forhold og sett alt det positive ved det? Ha noen der for deg når enn du måtte trenge det osv?

Jaha, det kan vel stemme, men det nyter jo også konene/samboerne godt av da, så da kunne du jo bare skaffet deg en egen? Eller trenger du noen andre til å lære ham opp fordi du ikke er noe god?

Nå til dags greier faktisk menn å vaske sokkene sine, og er minst like ryddige som damer. Hva du definere med det beste vet ikke jeg, men synes da alt i mitt forhold MED forpliktelser er bra..

Det gjør du vel ikke.. elskerinner får vel bare oppmerksomhet når det passer mannen. Resten av tiden bruker han jo da på familien.

Jeg får supermasse oppmerksomhet av min kjæreste jeg, og hvilke krav du viser til vet ikke jeg. Klart han "krever" jo feks at jeg ikke skal pule med andre og være ærlig, men for meg er det lett å holde.

"De tror de er kommet til himmelen når de får ei dame som er fresh, slank, og opplagt til sex"

De synes nok det er lettvint ja å ha funnet noen som er dum nok til å bare være der for å tilfredstille ham når HAN vil, og ikke kan kreve noe av ham. En gratis selv-tilfredstiller..

Men det er jo litt feil å si det sånn for det finnes faktisk mange koner/samboere som også er flotte/freshe og opplagte til sex. Det er vel en grunn til at han er sammen med den han er sammen med tross alt..

Kunne ikke vært mere enig! ; )

Gjest Ugga Bugga

Jaja, hver sim smak..

Men:

Bra svar, Maiken!

'Fordi jeg vil ha god sex, men ingen forpliktelser.'

Uten ryggrad, mao.

'Fordi gifte/samboende menn er de beste elskerne.'

Hehe, joaa, det er derfor vi har satt oss på dem.

'Jeg får det beste, slipper å vaske de sure sokkene deres osv'

Dasspuling, titten på hjørnet, en time på eftan? Hver sin smak

'Jeg får masse oppmerksomhet uten at det stilles krav'

Hehe

'De tror de er kommet til himmelen når de får ei dame som er fresh, slank, og opplagt til sex!'

Hehe

**

Ærlig talt, dette var vel et køddeinnlegg

Gjest dream on

Jeg tror du har sett for mye på "Sex og singelliv."

Du har i tillegg ganske høye tanker om deg selv, eller hva? Tror du ikke vi som er gift/bor sammen med disse mennene du ønsker å ligge med, er både sexy og kåte? Tror de fleste opptatte menn har mer enn nok med å tilfredsstille kvinnen de er gift/bor sammen med, om ikke DU skal komme og kreve ei beta òg!

'Fordi jeg vil ha god sex, men ingen forpliktelser.'

Uten ryggrad, mao.

'Fordi gifte/samboende menn er de beste elskerne.'

Hehe, joaa, det er derfor vi har satt oss på dem.

'Jeg får det beste, slipper å vaske de sure sokkene deres osv'

Dasspuling, titten på hjørnet, en time på eftan? Hver sin smak

'Jeg får masse oppmerksomhet uten at det stilles krav'

Hehe

'De tror de er kommet til himmelen når de får ei dame som er fresh, slank, og opplagt til sex!'

Hehe

**

Ærlig talt, dette var vel et køddeinnlegg

Det håper jeg også, ingen er vel så naive at de tror lykken er å date en gift mann..

Annonse

Gjest Pricilla

Et veldig klokt og fonuftig valg.

Tenk bare på alle fordelene med å tilbringe ferier og høytidsdager alene.

Også ferier og sånn.. Når "elskebassen" drar på ferie tur med venner og dama, eller dama og barna..

Koselig. Kan jo hende han får sendt et kort i smug??

; )

Hvorfor ikke heller få deg en elsker? Da får du god sex uten forpliktelser, du får mye mer tid og oppmerksomhet. Dere kan faktisk vise dere sammen i offentligheten og gjøre ting sammen. Du slipper å ødelegge en familie. Du slipper å vaske sure sokker (bortsett fra dine egne selvfølgelig).

Du kan jo i tillegg ha flere elskere som betyr mer sex, mer oppmerksomhet, men ingen forpliktelser eller sure sokker.

Gjest blueice

Har du virkelig så liten selvrespekt? Vet om ei jente som dater en gift en. Blir kvalm bare jeg ser henne...med tanken på hva ho ødelegger.Syns virkelig synd på dama og barna hans. Hadde jeg kjennt de,hadde jeg forlengst fortalt hva de gjorde bak ryggen hennes.EKKELT

Har du virkelig så liten selvrespekt? Vet om ei jente som dater en gift en. Blir kvalm bare jeg ser henne...med tanken på hva ho ødelegger.Syns virkelig synd på dama og barna hans. Hadde jeg kjennt de,hadde jeg forlengst fortalt hva de gjorde bak ryggen hennes.EKKELT

Hun ødelegger ikke en dritt. Tror du virkelig gifte menn er slike dotter at de ikke kan stå i mot andre damer. De har fri vilje og velger faktisk og date andre enn sin kone.

Eller har de rett når de kommer med alle de kjipe historiene om kona?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...