Gå til innhold

Nå skal jeg date bare gifte menn!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• aquiles

5

• Dorthe

3

• maiken76

3

• Nida1365380588

1

Fresh, slank og opplagt til sex, kanskje det...

Men får de en som har noe i hodet? ikke sikkert det

Den dagen du enten blir samboer eller gifter deg, så er du sikkert veldig takknemmelig for at det finnes flere som deg.

Have a nice life.

Gjest jeg er elskerinnen

Jaja, hver sim smak..

Men:

"Fordi jeg vil ha god sex, men ingen forpliktelser."

Hva er det du hater sånn ved forpliktelser? Har du aldri vært i et flott forhold og sett alt det positive ved det? Ha noen der for deg når enn du måtte trenge det osv?

"Fordi gifte/samboende menn er de beste elskerne."

Jaha, det kan vel stemme, men det nyter jo også konene/samboerne godt av da, så da kunne du jo bare skaffet deg en egen? Eller trenger du noen andre til å lære ham opp fordi du ikke er noe god?

"Jeg får det beste, slipper å vaske de sure sokkene deres osv"

Nå til dags greier faktisk menn å vaske sokkene sine, og er minst like ryddige som damer. Hva du definere med det beste vet ikke jeg, men synes da alt i mitt forhold MED forpliktelser er bra..

"Jeg får masse oppmerksomhet uten at det stilles krav"

Det gjør du vel ikke.. elskerinner får vel bare oppmerksomhet når det passer mannen. Resten av tiden bruker han jo da på familien.

Jeg får supermasse oppmerksomhet av min kjæreste jeg, og hvilke krav du viser til vet ikke jeg. Klart han "krever" jo feks at jeg ikke skal pule med andre og være ærlig, men for meg er det lett å holde.

"De tror de er kommet til himmelen når de får ei dame som er fresh, slank, og opplagt til sex"

De synes nok det er lettvint ja å ha funnet noen som er dum nok til å bare være der for å tilfredstille ham når HAN vil, og ikke kan kreve noe av ham. En gratis selv-tilfredstiller..

Men det er jo litt feil å si det sånn for det finnes faktisk mange koner/samboere som også er flotte/freshe og opplagte til sex. Det er vel en grunn til at han er sammen med den han er sammen med tross alt..

"Hva er det du hater sånn ved forpliktelser? Har du aldri vært i et flott forhold og sett alt det positive ved det? Ha noen der for deg når enn du måtte trenge det osv?"

Finnes det flotte forhold hvor menn er involvert??? De fleste *flotte* forhold inneholder en kvinne som hjernevasker seg selv til å tro at hun har det så flott.

"Nå til dags greier faktisk menn å vaske sokkene sine, og er minst like ryddige som damer. Hva du definere med det beste vet ikke jeg, men synes da alt i mitt forhold MED forpliktelser er bra.."

Jøss, jeg har til gode å se menn i forhold vasker sine egne sokker og ikke minst plukker de opp fra gulvet selv.

"Det gjør du vel ikke.. elskerinner får vel bare oppmerksomhet når det passer mannen. Resten av tiden bruker han jo da på familien. "

Elskerinner får masse positiv oppmerksomhet, det er ikke vi som må ta støyten for en dårlig dag på jobben eller nattevåk med barna. Tiden sammen med familien blir også brukt til å sende varme SMS til henne de lengter etter hele tiden.

"De synes nok det er lettvint ja å ha funnet noen som er dum nok til å bare være der for å tilfredstille ham når HAN vil, og ikke kan kreve noe av ham. En gratis selv-tilfredstiller.."

Klart det, her handler det ikke om dype følelser og sure sokker, her handler det om rå og ren sex.

god sex? jeg synes nå den beste sex`en er med den man elsker og føler seg trygg på, en som kjenner kroppen din godt osv.(har du ligget må så utrolig mangen gifte menn at du kan si at den er best??) Og i tillegg så er du ute etter å ødelegge for en annen kvinnes liv?

Du sier du får masse oppmersksomhet og slipper sure sokker osv, vel masse oppmerksom kan du vel få av single menn også? og sure sokker osv? du trenger da ikke flytte sammen med single menn, du kan vel ha dem som elskere også? det går jo faktisk ann å ha elskere som er single ikke sant, et godt alternativ istedenfor å ødelegge andres ekteskap!!!

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Hvorfor ikke heller få deg en elsker? Da får du god sex uten forpliktelser, du får mye mer tid og oppmerksomhet. Dere kan faktisk vise dere sammen i offentligheten og gjøre ting sammen. Du slipper å ødelegge en familie. Du slipper å vaske sure sokker (bortsett fra dine egne selvfølgelig).

Du kan jo i tillegg ha flere elskere som betyr mer sex, mer oppmerksomhet, men ingen forpliktelser eller sure sokker.

Enig. Hvorfor må fyren være gift for at de skal kunne ha uforpliktende sex, lissom? Eller for at hun skal få oppmerksomhet?

Gjest tarmtotten

Ikke for å ta fra deg gleden, men når jeg vil ha meg noe med noen andre enn kjære kone, så overrøser jeg "offeret" med oppmerksomhet og komplimenter, later som om jeg aldri har sett noe vakrere menneske, og leker superforelsket. Ellers blir det jo ikke noe.

Ikke for å ta fra deg gleden, men når jeg vil ha meg noe med noen andre enn kjære kone, så overrøser jeg "offeret" med oppmerksomhet og komplimenter, later som om jeg aldri har sett noe vakrere menneske, og leker superforelsket. Ellers blir det jo ikke noe.

Virker som en kjekk og grei kar du, notorisk utro mot kona. Det er underlig at det finnes folk som deg og Felitzia, men vi andre får være voksne og kjenne igjen lusa på gangen! Lykke til!

Annonse

Gjest Nikkløs

Ja, det synes jeg du skal begynne med eller fortsette, alt ettersom hvor du ligger an i løypa.

Fornuftig dame du.Mange enslige menn tar på seg glatt ring for å få seg noe for de vet at det er spennende å få de på rygg.Bruker ikke kondom for gifte menn er "trygge".

'De tror de er kommet til himmelen når de får ei dame som er fresh, slank, og opplagt til sex!'

Til meg kommer de og forteller meg hvor leie de er de freshe, slanke damene, og hvor deilig det er med runde, myke damer med sex appeal. Kanskje de kommer rett fra deg?

"Hva er det du hater sånn ved forpliktelser? Har du aldri vært i et flott forhold og sett alt det positive ved det? Ha noen der for deg når enn du måtte trenge det osv?"

Finnes det flotte forhold hvor menn er involvert??? De fleste *flotte* forhold inneholder en kvinne som hjernevasker seg selv til å tro at hun har det så flott.

"Nå til dags greier faktisk menn å vaske sokkene sine, og er minst like ryddige som damer. Hva du definere med det beste vet ikke jeg, men synes da alt i mitt forhold MED forpliktelser er bra.."

Jøss, jeg har til gode å se menn i forhold vasker sine egne sokker og ikke minst plukker de opp fra gulvet selv.

"Det gjør du vel ikke.. elskerinner får vel bare oppmerksomhet når det passer mannen. Resten av tiden bruker han jo da på familien. "

Elskerinner får masse positiv oppmerksomhet, det er ikke vi som må ta støyten for en dårlig dag på jobben eller nattevåk med barna. Tiden sammen med familien blir også brukt til å sende varme SMS til henne de lengter etter hele tiden.

"De synes nok det er lettvint ja å ha funnet noen som er dum nok til å bare være der for å tilfredstille ham når HAN vil, og ikke kan kreve noe av ham. En gratis selv-tilfredstiller.."

Klart det, her handler det ikke om dype følelser og sure sokker, her handler det om rå og ren sex.

Hvis du ikke har vært i et bra forhold så må det være menns feil? Tror nok problemet ligger hos deg jeg.. Hvis du aldri har greid det, må du nok gå litt i deg selv.. Andre damer greier det fint sammen med menn så den unnskyldningen blir litt tynn...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...