Gå til innhold

Nå skal jeg date bare gifte menn!

Anbefalte innlegg

"Hva er det du hater sånn ved forpliktelser? Har du aldri vært i et flott forhold og sett alt det positive ved det? Ha noen der for deg når enn du måtte trenge det osv?"

Finnes det flotte forhold hvor menn er involvert??? De fleste *flotte* forhold inneholder en kvinne som hjernevasker seg selv til å tro at hun har det så flott.

"Nå til dags greier faktisk menn å vaske sokkene sine, og er minst like ryddige som damer. Hva du definere med det beste vet ikke jeg, men synes da alt i mitt forhold MED forpliktelser er bra.."

Jøss, jeg har til gode å se menn i forhold vasker sine egne sokker og ikke minst plukker de opp fra gulvet selv.

"Det gjør du vel ikke.. elskerinner får vel bare oppmerksomhet når det passer mannen. Resten av tiden bruker han jo da på familien. "

Elskerinner får masse positiv oppmerksomhet, det er ikke vi som må ta støyten for en dårlig dag på jobben eller nattevåk med barna. Tiden sammen med familien blir også brukt til å sende varme SMS til henne de lengter etter hele tiden.

"De synes nok det er lettvint ja å ha funnet noen som er dum nok til å bare være der for å tilfredstille ham når HAN vil, og ikke kan kreve noe av ham. En gratis selv-tilfredstiller.."

Klart det, her handler det ikke om dype følelser og sure sokker, her handler det om rå og ren sex.

*lol* så naivt.

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• aquiles

5

• Dorthe

3

• maiken76

3

• Nida1365380588

1

"De tror de er kommet til himmelen når de får ei dame som er fresh, slank, og opplagt til sex! "

Åh...? Så du tror at gifte kvinner bare er reine søpla? Udusjede, uopplagte og totalt ufikse og u-freshe?

Si meg, hvilken planet bor du på, da???

Stakkars deg, du virker så bitter på dine gifte medsøstre.

Er du ensom? Har du ikke helt lykkes i kjærlighetslivet,og vil hevne deg på alle som har det bra?

Tror du er deprimert, og trenger hjelp.

Prøv og se fremover. Det finnes nok en for deg også der ute.

Annonse

Fekitizia, du kan umulig være norsk:) Jeg mener faktisk at norske jenter er noe av det kjedeligste pripne selvgode i hele verden.. Til og med damene i burkaene sine nede i Iran er mer seksuelt frigjorte enn norske kvinner.

Hurra! Er faktisk skremmende enig :)

Gjest Ugga Bugga

Fekitizia, du kan umulig være norsk:) Jeg mener faktisk at norske jenter er noe av det kjedeligste pripne selvgode i hele verden.. Til og med damene i burkaene sine nede i Iran er mer seksuelt frigjorte enn norske kvinner.

Hvordan vet du det? Har du hatt sex med både norske og iranske kvinner?

Gjest Ugga Bugga

Nei, det har jeg ikke, men jeg har hatt sex med en del norske. Men Iranske virker faktisk mer spennende enn mange av sine norske søstre

Det er klart at det som er annerledes virker eksotisk og spennende.

Men påstanden om at iranske kvinner er mer seksuelt frigjorte enn norske må du nok dokumentere bedre.

Det er klart at det som er annerledes virker eksotisk og spennende.

Men påstanden om at iranske kvinner er mer seksuelt frigjorte enn norske må du nok dokumentere bedre.

Det var egentlig ment som en metafor på hvor kjedelige jeg synes de norske jentene er seksuelt

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Du da, tenkt å bli værende? etter navnet å dømme høres du jo ikke spesielt norsk ut du heller

Navnet høres ikke norsk ut, sier du? Vel, jeg HETER jo ikke Ugga Bugga i virkeligheten ;-)

Men jeg har nok tenkt meg ut i verden, ja. I alle fall for perioder av livet.

Ja, det synes jeg du skal begynne med eller fortsette, alt ettersom hvor du ligger an i løypa.

Fornuftig dame du.Mange enslige menn tar på seg glatt ring for å få seg noe for de vet at det er spennende å få de på rygg.Bruker ikke kondom for gifte menn er "trygge".

Jeg tror nok mange koner er slanke, spreke og ser bedre ut enn deg. Så jeg tror nok mange gifte menn ser ned på deg!

Gjest studentinnen

Deilig, er det! Knuller professoren min nå. Kjempepraktisk, tar bare en 'veiledningstime' i ny og ne.

Nå skal det kanskje sies at dama hans også er 'fresh, slank, og opplagt til sex', så han gjør det nok mest for moro skyld (som jeg).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...