Gå til innhold

Legning

Anbefalte innlegg

Gjest Fredrikstad

hei !

Er det noen som kan gi meg en forklaring på dette ?

Jeg fantaserer mer og mer på å bli dominert og nedverdiget av en annen kvinne.

Jo mer jeg drømmer om dette jo mer ønsker jeg å leve litt som slavinne.

Fint dersom noen har erfaring med dette , og kan svare meg på det ??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13473-legning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

trenger ikke være LEGNING det vel ??? alle har sine fantasier og drømmer...Prøv, ikke sikkert det er noe, muligens er det helt topp og noe du kunne tenke deg og fortsette med.....

Flott at noen TØR å fantasere litt mere en misjonærstilling liksom..Nordmenn er utrolig * forsiktige* på sexUTfoldelse.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13473-legning/#findComment-65545
Del på andre sider

Gjest Peer Gynt

Om dette er personlighets-legning er ikke greit å si, det kommer vel litt an på dine videre tanker og følelser. Dette kan godt være kun en seksuell fantasi som kan være veldig sterk, men begrenset til erotiske opplevelser.

Mange folk - ofte dominerende menn, men også kvinner - som er ledere i dagliglivet, syns det er veldig opphissende å bli seksuelt utnyttet/brukt/disiplinert (dog med respekt!!) av en dominerende kvinne. Dette kan ofte virke som et balanserende virkemiddel i livet.

Så er det andre som liker å være underdanige i livet - og i sengen - til en annen person, enten det er en av samme eller motsatt kjønn.

Noen andre igjen - liker å skifte mellom å være seksuelt dominerende og underdanig.

Du kan kanskje tenke gjennom disse (og kanskje andre) kombinasjoner av dette, og se hvor følelsene dine passer inn.

Uansett - så lenge du er komfortabel med den du er, så spiller det jo mindre rolle hvor du faller inn i dette spekteret.

Du sier ikke hvor gammel du er, og er du svært ung - så må jeg bare si at de fleste av oss har godt igjennom en litt usikker periode da vi begynte å finne ut om oss selv og våre seksuelle dragninger.

Ha det hyggelig, du......!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13473-legning/#findComment-65662
Del på andre sider

trenger ikke være LEGNING det vel ??? alle har sine fantasier og drømmer...Prøv, ikke sikkert det er noe, muligens er det helt topp og noe du kunne tenke deg og fortsette med.....

Flott at noen TØR å fantasere litt mere en misjonærstilling liksom..Nordmenn er utrolig * forsiktige* på sexUTfoldelse.....

Hei !

Har du erfaring fra dette området ??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13473-legning/#findComment-65788
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Om dette er personlighets-legning er ikke greit å si, det kommer vel litt an på dine videre tanker og følelser. Dette kan godt være kun en seksuell fantasi som kan være veldig sterk, men begrenset til erotiske opplevelser.

Mange folk - ofte dominerende menn, men også kvinner - som er ledere i dagliglivet, syns det er veldig opphissende å bli seksuelt utnyttet/brukt/disiplinert (dog med respekt!!) av en dominerende kvinne. Dette kan ofte virke som et balanserende virkemiddel i livet.

Så er det andre som liker å være underdanige i livet - og i sengen - til en annen person, enten det er en av samme eller motsatt kjønn.

Noen andre igjen - liker å skifte mellom å være seksuelt dominerende og underdanig.

Du kan kanskje tenke gjennom disse (og kanskje andre) kombinasjoner av dette, og se hvor følelsene dine passer inn.

Uansett - så lenge du er komfortabel med den du er, så spiller det jo mindre rolle hvor du faller inn i dette spekteret.

Du sier ikke hvor gammel du er, og er du svært ung - så må jeg bare si at de fleste av oss har godt igjennom en litt usikker periode da vi begynte å finne ut om oss selv og våre seksuelle dragninger.

Ha det hyggelig, du......!!!

Jeg syns dette er et godt svar som egentlig ikke behøver å bli kommentert ytterligere.

Våre seksuelle behov er varierende, ikke minst sett i forhold til en partner. Overfor en partner kan man være underkastende, overfor en annen mer dominerende. Selv innen samme parrelasjon kan ønskemålene være forskjellige, skjønt tendensen nok går i retning av sterotypi. Man leggers eg til visse vaner som er vonde å vende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13473-legning/#findComment-65799
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...