Gå til innhold

sluttet på p-pille - manglende mens

Anbefalte innlegg

browneyes1365380642

Hei jeg er ei jente på 28 år som sluttet på p-piller i mai 2003, men har kun hatt mensen en gang etterpå og det var i august. Jeg er ikke gravid for det har jeg sjekket.

Etter jeg sluttet på pillen har jeg fått en del kviser og hårvekst i ansiktet.

Jeg har vært hos legen med dette problemet og spurt om jeg kunne ha PCOS? men hun ment at jeg ikke hadde det.

Hu sa at det var ofte at det gikk ett år før mensen kom tilbake.

Jeg har alltid hatt mensen regelmessig både før og mens jeg gikk på p-piller.

Er det noen andre som har det på samme måte?

Jeg har så innmari lyst til å bli gravid. Blir SPRØ av ikke å få mensen.

Håper på svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134811-sluttet-p%C3%A5-p-pille-manglende-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du blitt sjekket med innvendig ultralyd for å se om du har cyster på eggstokkene da. Det er eneste sikre måten å finne ut av om man har PCOS.

Eller kan Primolutt gjøre at du får mensen, men ikke at du kommer inn i syklus igjen. Har lest at det ikke er bra å gå mer enn 3 mnd mellom hver blødning pga økt fare for kreft.

Eller kan Pergotime hjelpe deg med å få eggløsning, og kanskje være til hjelp med barneønsket. Har selv strevd med å bli gravid i over 2 år, og er nå endelig gravid i 19. uke.

• 3 uker senere...

Jeg har det også på samme måte. Legen min sa også at det bare kunne ta tid. Jeg har faktisk begynt med akupunktur, synes å merke resultat på vekt og hårvekst. Håper å bli gravid ved hjelp av dette, da en veninne som faktisk har dette syndromet har fått et barn ved hjelp av akepunktur. Stå på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...