Vil så gjerne bli mamma Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Jeg er ny her inne og vil så gjerne fortelle dere at vi er i gang. Jeg har gått på spray ei ukes tid og skal begynne på sprøyte i midten av februar. Vi er så utrolig spente på hvordan dette skal gå. Vi håper på klaff på første forsøk. 0 Siter
Gjest reese Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Ønsker deg lykke lykke til med forsøket. Skal krysse alt for dere! reese 0 Siter
Gjest snartnrto Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Vil bare ønske dere lykke til! Jeg ruger nå på to små som ble satt inn i går etter opptining. For vår del er det søskenforsøk. Vi har en gutt på 2 år fra et tidligere forsøk. Klem fra 0 Siter
x-woman Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Ønsker deg lykke lykke til med forsøket. Skal krysse alt for dere! reese Heisann og velkommen inn i en spennende verden med sprøyter og nesespray.... Jeg holder på med mitt 2 ivf og skal ha innsetting på mandag. Lykke til med alt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.