Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Gro. Jeg har flere spørsmål rundt samme tema. Kjæresten min har ganske stor penis, og han har alltid hatt problemer med å komme. Jeg blir som regel lei før han er kommet noe jeg synes er utrolig dumt. Det kan dreie seg om to til fire timer, er dette normalt? Og er det noe man kan gjøre? Han er veldig bevisst på det selv og er flink til å variere. Spesielt liker han 69 stillingen, men der har jeg et problem for jeg blir så opphisset at jeg ikke klarer å gi han oralsex. En annen ting er at jeg ikke er så glad i å suge, men vil gjerne gjøre det for han, men føler aldri at han synes det er så himmelropende godt. Synes alle gutter det er godt å bli sugd?

Ett annet problem er luft fra skjeden. Det skjer hver gang, er det fordi jeg er for vid? Jeg synes det er skikkelig flaut, men vet jo at det er helt normalt. Men jeg blir så irritert av det at det mange ganger gjør at jeg mister lysten. Kan det ha noe mad at han er så stor å gjøre?

Skal skjeden lukte som snus av og til? Eller er det tegn på infeksjon?

Tusen takk for svar på dette. Jeg lurer veldig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134829-flere-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Vet ikke så mye om den første delen om 4 timer er normalt eller ei.

Men når det gjelder luft i skjeden tror jeg alle mer eller mindre har opplevd det. Jeg har iallefall nesten ledd meg ihjel ett par ganger. Men man venner seg til det. Du kan kanskje ta noen øvelser slik at du blir litt strammere. Slike knipeøvelser du vet...

Mvh

Hvis han ligger og jokker i 2-4 timer så forstår jeg at du blir lei. For ikke å snakke om jævla sår. Det ville vel de fleste blitt.

Tror ikke 2-4 timer er veldig vanlig.

Luft opplever alle fra tid til annen, men når det gjelder snus-problemet ditt så aner jeg ikke.

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Dersom samleiet varer så lenge som du beskriver, kan det bli et problem. Kanskje du kan spørre ham om det er noe du eller han kan gjøre for å framskynde at det går for ham? Mange menn onanerer på en slik måte at det blir vanskelig å få like sterke stimuli når de har samleie. (Hvor hardt, hurtig, hvilke grep de har lær seg osv.) Da kan løsningen være at han avlærer dette onanimønsteret og tar med seg nye erfaringer når dere har sex.

Hvor godt vi liker oralsex varierer. Noen tror kjønnet er "urent" (det er det ikke) og liker ikke oralsex av den grunn. Mht at du blir så opphisset at du har prøblemer med å gjennomføre 69 – kan dere ikke utføre oralsex på hverandre – en om gangen?

Det hender luft blir presset inn i skjeden, ofte fordi han tar penis for langt ut, hver gang. Men årsaken kan også være at skjedemusklene trenger litt trim.

Hva som er årsaken til at du lukter snus vet jeg ikke. Du kan evt. stille spørsmålet ditt på forum for gynekologi.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...