Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei!

eg nedkommer i mai med barn nr.3.

eg har store plager med bekkenløsning,som har forverret seg fra fødsel til fødsel.Har hatt to lange fødslar før og er nervøs foran den tredje med tanke på påkjenning for bekkenet.

*Er keisersnitt eit alternativ?

*Vil dette spare bekkenet for ytterligare påkjenning og evt.ettervirkninger?

*kor lang tid bruker ein på å restituere seg i forhold til vaginal fødsel?(sammentrkning livmor m.m.)

Håper du kan gi meg svar og utdjupe temaet noe??På førehand Tusen Takk!

m.v.h Siw!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134834-keisersnitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...
Gjest vaginalt er best

Hvis jeg bare kunne velge å føde vanlig ville jeg HELLER ha gjort det framfor keisersnitt. Det er vondt, du treffer ikke ungen din før 3 - 5 timer etterpå. Du får smerter og masse tabletter pluss at du får arr og kanskje feber. Du mister mere blod og kan ikke stå opp rett etter at barnet er ute liksom. Jeg MÅTTE ta keisersnitt og det er noe annet fordi det var akutt. Men hvis jeg kunne velge, hadde jeg MYE heller valgt vaginal. Fikk ikke melka ordentlig til heller.... Og dø hud nedeerst fikk jeg og. Sånn helt slapt og livløs hud. At selv om jeg har slanket meg, så er den der uansett... Noe jeg er dypt deprimert over. Lykke til og følg hjertet ditt :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134834-keisersnitt/#findComment-872431
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...