Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regner med at du er en mann så lenge du spør slik du gjør.

Menn er like forsekjellig på dette området som på alle andre områder. Noen lekker veldig mye, andre ikke. Du er nok helt normal.

Jeg er også slik at jeg stort sett ikke lekker noe før orgasmen. Hvis jeg har holdt det på kanten veldig lenge og da kan vi snakke om 20 minutter og opp til en time, så kan det komme litt, men ellers ikke.

Kizza1365380506

Menn er like forsekjellig på dette området som på alle andre områder. Noen lekker veldig mye, andre ikke. Du er nok helt normal.

Jeg er også slik at jeg stort sett ikke lekker noe før orgasmen. Hvis jeg har holdt det på kanten veldig lenge og da kan vi snakke om 20 minutter og opp til en time, så kan det komme litt, men ellers ikke.

Du skryter...

Annonse

Vedde og vedde fru blom. Jeg kan holde på en stund om jeg gidder. Men det kommer helt an på personen. Holder du eller. Jeg er jo utrolig sexy har jeg hørt. :o)

Hehe...selvsagt holder jeg. Kan holde igjen hvis jeg må eller vil. Men kanskje du er såååå sexy at jeg fyrer av kanonen:-))

Skal selvsagt fanta...ehh....drømme om deg i natt:-)

Annonse

Gjest go'jenta hans

Jeg bruker munn og hender på mannen min og holder ham på kanten så lenge jeg orker, det vil si halv time, time, halvannen. På det tidspunkt er han blitt religiøs ;-)

Så, jeg tror deg :-)

Jeg bruker munn og hender på mannen min og holder ham på kanten så lenge jeg orker, det vil si halv time, time, halvannen. På det tidspunkt er han blitt religiøs ;-)

Så, jeg tror deg :-)

*lol*...skjønner godt at han blir troende........ (til litt av hvert).

Det høres ut som om du kan dette:-))

Kan bare svare for meg selv - er jeg veldig kåt (langt forspill eller opphisset over lengre tid på annen måte) kommer det av og til en del slik "smørevæske", til kjærestens store fornøyelse - "Hihi, kåtedråper jo" :)

Men generelt sett er det lite eller ingenting. Så ikke bekymre deg, det viktigste er tross alt at det "andre" kommer ut ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...