Stine78 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 I 1998 ble jeg operert for endometriose. Etter dette har jeg vært hos gyneokolog 2 ganger i året og jeg har ikke blitt plaget i ettertid. Min menstrasjon har kommet hver måned, og alltid vært nøyaktig - helt til i fjor sommer. Jeg fikk ikke mensen i juni og den uteble helt til i november - da blødde jeg 3 uker i strekk. I denne perioden gikk jeg til gyneokologen som ga meg piller som stanset blødningen. Disse pillene skulle jeg gå på i 10 dager så skulle jeg få normal menstrasjon rett etterpå. Dette gikk som det skulle, men jeg har ikke fått menstrasjon verken i desember eller i januar. Nå som vi ønsker oss barn er dette et problem - og da lurer jeg på hva jeg kan gjøre for å få mensen tilbake? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/134843-manglende-mens-%C3%B8nsker-oss-barn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.