Gå til innhold

Pledd og skjerf/Dagbladet i dag

Anbefalte innlegg

Gjest nehei takk

Har dere lest "sex-spalten" i Dagbladet i dag - en fyr som tenner så utrolig på myke skjerf og tepper, så vinteren er en vanskelig tid for ham, siden han blir sprengkåt hver gang han ser ei jente med skjerf... :) Nå har kona gått fra ham, virker som om en viktig årsak til det er at hun opplever ham som pervers. Og nå tør han ikke gå å kjøpe seg et pledd eller skjerf selv fordi han er så redd for å bli gjennomskuet !!! Med andre ord har han ingen dame, han får ikke"hjulpet" seg selv siden dama tok med seg teppene da hun dro (hadde betalt for dem, sjønneru !), og fyren blir bare mer og mer frustrert...

I svaret får han beskjed om at hans tilbøyeligheter er heller sjeldne, men at han på ingen måter er unormal. OGSÅ fortsetter det med å fortelle om en gruppe som visstnok har ei kontaktside på nettet, og deres tilbøyelighet er å SMELLE BLÅ BALLONGER mens de har sex, det er bare det beste av alt !

Tror dere mannen i Dagbladet er seriøs ? Det med at dama tok med seg teppene fikk meg vireklig til å tvile - hvorfor skulle hun det, når hun synes det han har gjort med dem, var perverst ?

Velvel, gubben og jeg kunne kanskje hatt litt mer spenning i sexlivet innimellom, men tepper og blå ballonger er nok ingenting for oss, heldigvis !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134935-pledd-og-skjerfdagbladet-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, det høres jo litt rart ut.

For øvrig husker jeg et innlegg her hvor en fyr hadde pikken sin i bur (!). Det var et lite bur som hindret han fra å få ereksjon, samt å kunne ta på seg selv. Han fikk urinert gjennom et hull. Fyren la også ut link til en side hvor slike bur var å få kjøpt.

Vel, problemet hans var at det var gått noen dager hvor dama hans hadde kåtet han opp uten å la han få ta på seg selv, noe som hadde resultert i at pikken hans hadde hovnet kraftig opp. Buret var nemlig for lite og dama (som hadde nøkkelen) ville ikke låse opp.

Fyren hørtes veldig seriøs ut og la jo ut link til en sexside hvor slike bur var å få kjøpt, så man vet jo aldri.

Det er mennesker med mange rare vaner der ute! :)

De blå ballongene fikk meg til å bryte fullstendig sammen. Jeg ler så tårene triller. Ellers har jeg en liten genserfetish. Jeg liker damer i genser. Det gir meg ikke jernet i været, men jeg liker det. Motsatt så liker jeg ikke tynne bluser. Har ikke anelse hvorfor.

Men de ballongene... Præhæhæhæ

Hehe, det høres jo litt rart ut.

For øvrig husker jeg et innlegg her hvor en fyr hadde pikken sin i bur (!). Det var et lite bur som hindret han fra å få ereksjon, samt å kunne ta på seg selv. Han fikk urinert gjennom et hull. Fyren la også ut link til en side hvor slike bur var å få kjøpt.

Vel, problemet hans var at det var gått noen dager hvor dama hans hadde kåtet han opp uten å la han få ta på seg selv, noe som hadde resultert i at pikken hans hadde hovnet kraftig opp. Buret var nemlig for lite og dama (som hadde nøkkelen) ville ikke låse opp.

Fyren hørtes veldig seriøs ut og la jo ut link til en sexside hvor slike bur var å få kjøpt, så man vet jo aldri.

Det er mennesker med mange rare vaner der ute! :)

Jeg har hengt litt sammen med seriøse SM'ere, og der er kyskhetsbelte (som denne mannen hadde) helt vanlig. Både for kvinnfolka og mannfolka. :o)

Jeg har hengt litt sammen med seriøse SM'ere, og der er kyskhetsbelte (som denne mannen hadde) helt vanlig. Både for kvinnfolka og mannfolka. :o)

Jeg må bare krype til korset og innrømme at jeg er langt mindre bevandret i den seksuelle verden enn hva jeg selv har trodd! :)

Annonse

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...