Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk mensen som "bevis" på at forsøket var uten svangerskap som resultet.

Vi kunne starte på ny når jeg fikk mens etter dette, ca 4-5 uker.

Jeg fikk beskjed om å vente minst to menser før jeg kan begynne på`n igjen med forsøk 2. Det vil jo si fra denne mens og to til så kan jeg ringe inn. Huff lenge å vente.

Fikk du beskjed tobarnsmamma`n ombare 4-5 uker? hmmmm, hvilket sykehus er du på? du trenger ikke si det hvis du ikke vil asså.

reese

Gjest tobarnsmamma'n

Jeg fikk beskjed om å vente minst to menser før jeg kan begynne på`n igjen med forsøk 2. Det vil jo si fra denne mens og to til så kan jeg ringe inn. Huff lenge å vente.

Fikk du beskjed tobarnsmamma`n ombare 4-5 uker? hmmmm, hvilket sykehus er du på? du trenger ikke si det hvis du ikke vil asså.

reese

Maigaard i Århus, Danmark.

Der gjorde vi det flere ganger etterhverandre: 3 forsøk på rappen.

Jeg tror jeg har hørt at det praktiseres "pause" i feks Haugesund, men vet ikke helt.

For oss fungerte dette greit. Vi var så giret på å komme i gang igjen.

Jeg hadde time hos gynekolog som sjekket at alt var ok før oppstart.

Jeg kan jo ikke noe medisinsk da, men kanskje dette er noe omdiskutert på klinikkene??

Gjest kjiiiptåvente

reese

Riksen sier: få mens som avslutning av forsøk, ring på neste mens. Da får man tredje mens etter start av nesesray.

Men må vente lenger allikevel når det ikke er ledige plasser før i mai. Stønn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...