Gå til innhold

Erna Solberg er for tjukk

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det er som å banne i kjerka, men Erna er rett og slett for tjukk. Hun klarer jo snart ikke gå, og sliter med å komme opp og ned av stoler. Hun ser nesten verre ut i virkeligheten, og hun puster og peser som bare faen, bare av å spasere.

Et menneske som lar kroppen sin velte utover på den måten, mangler en del viktige karaktertrekk. Syns ikke hun er noen god frontfigur for Høyre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135091-erna-solberg-er-for-tjukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

15

• serendipity

4

• toci

2

• fresja

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det er verre med de som er for tjukk i hue......

Skjønner at ditt svar liksom skulle være en latterliggjøring av mitt innspill, men det var ikke særlig vellykket.

Jeg vet at jeg tråkker på noen tær med innlegget, men det kan da ikke være nødvendig å se ut sånn, uten å gjøre noe for å bli lettere? Det har da i høyeste grad noe med karaktertrekk å gjøre?

Gjest ikke høyre

Folk som kommer med så usaklige innlegg mangler viktige karaktertrekk. Hva med å diskutere sak istedetfor utseende? Men det er du vel kanskje for dum til.

Det er vel nettopp SAK Gorpen vil diskkutere. Saken er at ES er for tjukk (er forøvrig helt enig med det hun skriver)

Gjest sløkkis

Folk som kommer med så usaklige innlegg mangler viktige karaktertrekk. Hva med å diskutere sak istedetfor utseende? Men det er du vel kanskje for dum til.

Dette innlegget var lavmåls. Trekke avsenderens intelligens i tvil fordi om vedkommende er uenig med deg selv !

Antagelig er du et fleskeberg selv.

Annonse

Skjønner at ditt svar liksom skulle være en latterliggjøring av mitt innspill, men det var ikke særlig vellykket.

Jeg vet at jeg tråkker på noen tær med innlegget, men det kan da ikke være nødvendig å se ut sånn, uten å gjøre noe for å bli lettere? Det har da i høyeste grad noe med karaktertrekk å gjøre?

Synes du det tyder på intelligens å være sykelig overvektig uten å forsøke å gjøre noe med det, mens det tyder på dumhet å sette fokus på det?

Spesielt når man samtidig vet at skadelig overvekt er den raskest økende lidelsen i Norge......

Gjest inspirea

Det er verre med de som er for tjukk i hue......

Helt enig med slask!

Tror Gorpen at Høyre er kun for slanke mennesker?Tror vedkommende har misforstått noe grunnleggende.Det som intresserer meg, er ikke hvordan politikerne ser ut, men hva de står for.

Ellers synes jeg Solberg er tøff som tør være den hun er, og si hun er fornøyd med det.

Jeg synes det er flott at Erna Solberg er kommet så langt, til tross for at hun kanskje ikke har "kroppen med seg". Hun bærer forresten sine kilo med stil. Noen med hennes vekt ville vel gjemme seg vekk i en jobb hvor de ikke hadde noe med offentligheten å gjøre.

Det ser ut til at folk flest respekterer Erna Solberg. Elles har jo noe enkelte lett for å tro at overvektig = mindre intelligent.

NB: Dette er ikke høyrepolitikk fra min side! Har aldri stemt på det partiet.

Annonse

Gjest inspirea

Og det har i høyeste grad noe med karaktertrekk å gjøre det at du oppfører deg sånn også :o)Dårlig karaktertrekk!

Hva vet du forresten om årsaken til at hun er så rund?kansje hun har en god grunn, men vil holde den for seg selv?

Gjest Ugga Bugga

Synes du det tyder på intelligens å være sykelig overvektig uten å forsøke å gjøre noe med det, mens det tyder på dumhet å sette fokus på det?

Spesielt når man samtidig vet at skadelig overvekt er den raskest økende lidelsen i Norge......

Du skriver:

"Synes du det tyder på intelligens å være sykelig overvektig uten å forsøke å gjøre noe med det, mens det tyder på dumhet å sette fokus på det?"

Hvordan vet du at hun ikke har prøvd å gjøre noe med det?

Og det har i høyeste grad noe med karaktertrekk å gjøre det at du oppfører deg sånn også :o)Dårlig karaktertrekk!

Hva vet du forresten om årsaken til at hun er så rund?kansje hun har en god grunn, men vil holde den for seg selv?

Har man ikke noen god argumentasjonsteknikk, kan man alltids gjøre som de gamle grekerne, nemlig drepe budbringeren.

Gjest Ugga Bugga

Dette innlegget var lavmåls. Trekke avsenderens intelligens i tvil fordi om vedkommende er uenig med deg selv !

Antagelig er du et fleskeberg selv.

Jeg er ikke et fleskeberg. Jeg vil karakterisere meg selv som slank.

Jeg svarte usaklig på et usaklig innlegg.

Gjest Ugga Bugga

Hun sliter med en overvekt som er klart helsefarlig på litt sikt. Og dette er noe hun burde gjøre noe med.

Slik sett er hun ikke best egnet til å være høyres frontfigur, selv om hun har mange andre gode kvaliteter.

Nei vel, da bør vel ikke folk som røyker, drikker alkohol eller mosjonerer for lite være frontfigurer i politiske partier heller?

Kanskje hun sliter med for høyt stoffskifte? Da er det ikke bare bare å gå ned i vekt...

Det skumle med høy vekt, er at diabetesen ofte sniker seg på når man kommer litt opp i årene. Ikke bra...

Da må det i såfall være lavt stoffskifte hun sliter med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...