Gå til innhold

Når et par blir bestevenner

Anbefalte innlegg

Gjest 7777ikk

"Det er tross alt flere å velge mellom når en er ung... Voksne single

har ikke samme muligheter for å treffe andre single som i

ungdomstiden."

Vel, det er jo ganske mange "godt voksne" single også, da. Mange som skiller seg i voksen alder, og begynner å se seg om etter ny partner. Så jeg vet ikke om utvalget blir så mye mindre. Men man blir kanskje mer kresen med årene?

"Man ser også bedre ut som ungdom: Lettere å vekke begjær hos andre

uten ølvom eller hengepupper..."

Vel, jeg vet ikke. Hva som "ser best ut" kommer vel an på øyet som ser. Når man blir eldre, blir man kanskje mindre fokusert på det ytre. Dessuten ser man vel etter en person som stiller i "samme klasse" som seg selv, utseendemessig og aldersmessig. Ser man ikke perfekt ut selv, krever man vel ikke at partneren skal gjøre det heller?

Mulig det er slik i DIN verden...

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• maiken76

12

• Goliath

4

• snilen

2

• JH1972

1

Mest aktive i denne tråden

still5barnsmor

#Folk som har vært gift i 10 år oppfører seg ikke som to vårkåte tenåringer som er nyforelska. Hvordan kan man tro at forholdet alltid kommer til å forholde seg sånn? #

åhhhh....da kjenner ikke du mannen min.....og meg hi,hi...etter tolv...

Gjest Ugga Bugga

Mulig det er slik i DIN verden...

Jeg påstår ikke at det er slik det er i MIN verden. Ettersom jeg er ganske ung, blir dette bare spekulasjoner fra min side. Jeg VET jo ikke om det blir lettere/vanskeligere å skaffe seg type når man blir eldre. Det må nok noen som er eldre enn meg svare på.

Jeg påstår ikke at det er slik det er i MIN verden. Ettersom jeg er ganske ung, blir dette bare spekulasjoner fra min side. Jeg VET jo ikke om det blir lettere/vanskeligere å skaffe seg type når man blir eldre. Det må nok noen som er eldre enn meg svare på.

Jeg prøver... :-)) Å svare deg på det.. Det blir garantert vanskeligere å finne seg en partner når en blir eldre...Så ikke vent for lenge :-)) *lytt til gode råd*

Gjest Ugga Bugga

Jeg prøver... :-)) Å svare deg på det.. Det blir garantert vanskeligere å finne seg en partner når en blir eldre...Så ikke vent for lenge :-)) *lytt til gode råd*

Jeg har type allerede, håper jo det skal vare. Takk for råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...