Gå til innhold

Merkelig mensen???

Anbefalte innlegg

Gjest Vond mensen

Hei!

Jeg har brukt p-sprøyte i 3 år nå, der jeg aldrig hatt mensen.

Nå har jeg hatt mensen i tre uker.

Men det er ikke vanlig mensen,blodet er helt svart nesten.

Jeg bynner og bli litt bekymret

for jeg har store smerter i eggstokkene.

Før jeg bynte på p-sprøyten hadde jeg aldrig slik mensen.

Nå kommer det store klumper,vet ikke hva det er.

Er litt redd for at jeg kan ha en spontan abort, men da vil det jo ikke blø så lenge???

Jeg bynner og bli veldig lei og lurer på om det er noe i veien???

Er det noen som har hatt samme opplevelse?

Har noen noe tips så vær så snill hjelp meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135118-merkelig-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

anitaiglebekk

Mitt navn er Anita.

Jeg bare lurte om du har hatt noe uregelmesigmenstrasjon?

Det har jeg plage med for jeg ha menstrasjon i to til en uke så kan jeg en måned hoppe over så en gang så fikk jeg ikke menstrasjon på to måneder. Da begynt jeg å lure hva det kunne være noe galt.

Jeg har litt plager i undelivet jeg har vært til sånn undesøkse for å ta en celleprøve men det gikk ikke for jeg er en jomfru det er litt trangt og vondt å gjøre det jeg skal ta et inngrep på sykehuset å åpne den hinna sånn at den blir litt mer åpning da blir ikke så ille å ta den prøven til neste for nå så går det ikke å gjøre det er det lurt å gjøre dette? Jeg kan ikke slå meg til ro hvis jeg ikke gjør den prøven det er noe som mangler siden jeg ikke klarte det på dn vanlig måten så nå skal jeg gjøre på en annen måte jeg skal få narkose da skjenner jeg ingen av det som skjer.

Har du hatt et sånt inngrep da?

Jeg bare lurte!

Hilsen Anita.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135118-merkelig-mensen/#findComment-838714
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...