Gå til innhold

Sammen med gamlekjæresten igjen,hvordan skal jeg fortelle det?

Anbefalte innlegg

Rett før juletider gjorde jeg det slutt med min daværende kjæreste som var i militæret. Grunnen var at jeg hadde kommet i svært god kontakt med eksen jeg aldri klarte å glemme(vi var sammen i 4 år).Siden det har snøballen bare rullet, og vi har det kjempe godt sammen, har vært sammen siden januar. Men nå begynner det å plage oss litt å leve i skjul, grunnet min familie. De var svært glad i han jeg gjorde det slutt med;han var skikkelig,hadde jobb,snill osv. Tilfellet nå er at han jeg er gått tilbake til rotet med litt forskjellig i ungdomstiden(hasj,kokain,e.)Mine foreldre visste egentli ikke hva som foregikk, men likte ikke ham som person(de visste at det var noe snusk med ham.)Men min kjære har gjort en total omvending når det gjelder interesser,væremåte, personlighet,omgangskretser..alt..Det var vel det som gjorde meg nysgjerrig nok til å gå tilbake med det første."Var det virkelig sant, det jeg strevde for i 4 år, var endelig skjedd, og han hadde klart det helt alene."Den gutten jeg visste han var innvendig og slik han var med meg(og bare meg når vi var alene), er slik jeg kjenner han nå, bare en mye bedre utgave;)Men det som blir det vanskelige er å si det til de her hjemme.Selv om jeg ofte tenker,"hva er problemet, han er jo en helt annen gutt, og jeg er jo lykkelig, det er jo det som teller?".Men jeg er livredd, vet ikke hvordan,(skal jeg ta med ham), og heller ikke når tiden er inne. For oss er jo tiden inne, jeg lengter etter ham hver eneste natt, og vi lever nesten i et mareritt, vi bare ønsker så inderlig å være med hverandre. Men så tenker jeg på mine foreldre igjen, og hvor glad de var i han forrige, og om de takler denne overgangen..Hjeeeeelp...Det verste er at da vi var sammen før(fra jeg var 13-17)var vi for "små" til å såve med hverandre, jeg fikk ikke låv..Nå er jeg snart 20, og har jo låv, men kan ikke, for ingen vet d..Vi er skikkelige sjelevenner, jeg tror på skjebnen når det gjelder oss, vi ble tross alt ført sammen igjen etter 2 1/2 år med lengsel, tanker og forsatt sterke følelser for hverandre..

Fortsetter under...

Hvis du er oppriktig sikker i din sak og veldig glad i han, skal du ikke bry deg om hva andre rundt deg sier. Alle gjør vi feile valg her i livet, å vi ser noen ganger at gresset er ikke så grønnere på den andre siden når det kommer til stykket!!

Da lengter vi tilbake.

Ønsker dere lykke til videre!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...