Gå til innhold

skjer det noko av interesse her for tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har fått ADSL og ein del tid

til overs, men så er det jo eit spørsmål om det skjer noko av interesse på DOL for tida,då.

Kunne t.d. vore moro å hisse opp flisgubben att, men han har vel gått i hi?

Og skreppesaksskreppene kunne vel framleis fortene nokre dragelsar, om dei finst ?

Elles ser eg at det er liv i shandy, at jacob framleis er

kynisk, og at sør endå ikkje har sjølvdaua av keisemd. Men det har truleg lesarane hans !

Jaja. Kjem det noko svar på dette, så er vi vel i gang. I motsett fall gjev eg framleis faen.

Fortsetter under...

Gjest smasksmask
Skrevet

Åååå kjære søte snille Andor, jeg har savnet deg så fælt! *smask*

Gjest Gammal DOLer på gjennomfart
Skrevet

Artig å se deg igjen.

Men svaret er nei.

Bruk heller tiden din på noe annet.

Skrevet

Jammen var det fortsatt puls på det lille sjarmtrollet ja.*L*

Skrevet

Flisgubben er her han! :-) - skal tipse'n jeg! Vi har savna deg!

SMASK! :-)

Annonse

Skrevet

Du kan jo ta de en tur inn på www.lysfontenen.no også!

Og nei - det har lite med Ari Behn å gjøre ..... vet ikke om det er en fordel eller ulempe forresten ..... *S*

Skrevet
  punkyB skrev (På 6.2.2004 den 23.21):

Du kan jo ta de en tur inn på www.lysfontenen.no også!

Og nei - det har lite med Ari Behn å gjøre ..... vet ikke om det er en fordel eller ulempe forresten ..... *S*

riktig link

http://www.lysfontenen.no

Skrevet

Du får slenge deg frampå. Flisgubben er her han men bruker et annet nick.

Skrevet

Næmmen så hyggelig, andor, jeg har nettopp etterlyst deg på åpent forum, og det skapte debatt ihvertfall!

Skrevet

Punky nevner lysfontenen -der er det flere kjente. Og jeg skulle gjerne lest noen av de bedre innleggene dine (som hv9ordan man lager øl og slikt) der på artikkelforum.

Skrevet

Jøss!

Svaret på spørsmålet er NEI. Du får ta deg inn på forumet, lage litt rabalder og spre kunnskap. Da tar kanskje jeg turen innom også (bare sporadiske besøk utene egasjement).

Skrevet

Andor? Gudd åold Andor? Ska sei...

Eg e ikkje her, eg er berre innom ein liten juksetur.

Sånn... Nå går eg min veg. Kjekkt å "sjå" deg att. :-)

Annonse

Skrevet

Målstreta'n fra dalstroka innafor, long time, no hear from...nah, bortsett fra det lille eh,...intermezzoet forleden, da.

Jeg hadde håpet på å se deg i full vigør i en diskusjon om stort og smått, men du «gidder jo ikke diskutere med hjernedaude», som du så diplomatisk uttrykte deg. Det er kanskje også oppklarende når en undrer på hvorfor du ikke gir deg tid til fem minutter når du kjører forbi på én meters avstand.

Var du redd for å bli hengt opp-ned utafor Svinesundbrua? ;^)

PS: Jeg er IKKE «tilbake», jeg forsvinner like stille som jeg kom når jeg finner det passende. Og jeg kommer ikke til å annonsere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...