Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, er nå på rugedag 13 og har vært flink å ikke ta noen hjemmetester rett og slett fordi jeg ikke orker å forholde meg til usikre svar.

i dag tidelig tok jeg progesteron gelen som vanlig, men da jeg dro ut "pinnen" igjen var det litt blod på den. Nei, og nei, da er vel mensen på gang. Men nå er det 2,5 time siden og har ikke hatt noe blod i trusa eller på dopapiret ennå - det er vel bare progesteronen som holder det tilbake eller hva? Dette er vårt siste forsøk i det offentlige og dermed litt mer deprimerende hvis ikke dett går bra. Hadde jo håpet sååå på at dette skulle gå vår vei - nå ser det mørkt ut. Men prøver jo å finne noe å henge et lite håp på - som om at blodet kan være noe annet enn mensen - uff - de andre gangene har jeg ofte ikke fått mensen før etter proesteron behandligen var over.

Ja, ja, litt syting fra meg i dag men i dag ser det ikke lyst ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135211-er-det-mensen-som-er-p%C3%A5-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri lett å vite, men jeg ville prøvd å ikke tenke så mye på det før du skal ta blodprøven. Utifra det jeg har hørt, så er det flere som blør litt.Det er jo rart at det ikke har kommt noe i trusen din....

Jeg skal krysse fingrene for deg og håpe på det beste.

Krysser ALT for at det ikke er mensen som har kommet. Huff, kjenner den følelsen. Man blir nesten smårar av å vente.

Jeg fikk mistanke dagen før mensen kom, men trodde det bare var gelèen, men dagen etter kom den jæ....mensen. Jeg fikk blødning på dag 9.

Håper det ikke er mens og bare litt gelè som du "så til" i dag.

Skal tenke på deg :o)

Reese

Nei og nei, håper den dumme mensen holder seg langt borte denne gangen og at det bare er falsk alarm!! Jeg skal krysse alt jeg har for at det går i boks for dere!! Man kan jo bli helt gal av denne ventingen... I neste uke begynner ventingen vår...

TVI-TVI!!!!

Hei!

Det kan like gjerne være pinnen som har vært borti slimhinnen i sjeden og dermed laget en liten blødning. Man er ganske omfintlig inni der og ofte kan man oppleve litt blødning i forbindelse med at man fører "fremmede" objekter inn.

Krysser fingrene for at det er en slik forklaring!

Klem fra

Aldri lett å vite, men jeg ville prøvd å ikke tenke så mye på det før du skal ta blodprøven. Utifra det jeg har hørt, så er det flere som blør litt.Det er jo rart at det ikke har kommt noe i trusen din....

Jeg skal krysse fingrene for deg og håpe på det beste.

Takk for oppmuntrende svar - har nå gått enda grundigere tilverks med en litt mer invendig undersøkelse - ikke noe blod å se noe sted - merkelig - kanskje progesteronen holder det hele igjen eller så var det bare lureri.Skal prøve å tenke positivt.

klem

Annonse

Krysser ALT for at det ikke er mensen som har kommet. Huff, kjenner den følelsen. Man blir nesten smårar av å vente.

Jeg fikk mistanke dagen før mensen kom, men trodde det bare var gelèen, men dagen etter kom den jæ....mensen. Jeg fikk blødning på dag 9.

Håper det ikke er mens og bare litt gelè som du "så til" i dag.

Skal tenke på deg :o)

Reese

Takk for at du tenker på meg! Har ikke sett noe mer blod heller ikke inni skjeden (har tatt noen innvendige undersøkelser) - men kjenner jo litt murring i magen, men det har jeg jo gjort de siste 10 dagene.....

klem fra

Nei og nei, håper den dumme mensen holder seg langt borte denne gangen og at det bare er falsk alarm!! Jeg skal krysse alt jeg har for at det går i boks for dere!! Man kan jo bli helt gal av denne ventingen... I neste uke begynner ventingen vår...

TVI-TVI!!!!

Takk for at du krysser alle fingre. Har ikke sett noe mer blod, men er redd for at det er progesteronen som holder det hele tilbake. Det skal uansett blir godt å få morgendagen overstått med testresultat. Deter tross alt letter å vite!

klem fra

Hei!

Det kan like gjerne være pinnen som har vært borti slimhinnen i sjeden og dermed laget en liten blødning. Man er ganske omfintlig inni der og ofte kan man oppleve litt blødning i forbindelse med at man fører "fremmede" objekter inn.

Krysser fingrene for at det er en slik forklaring!

Klem fra

Tusen takk for en oppmuntrende Har ikke sett noe mer blod hverken utenpå eller inni skjeden - så vi får krysse fingeren på at det var noe slikt som skjedde..... skal uansett bli godt å få et håndfast resultat i morgen!

klem fra

Gjest nicknicky

Heisann.

Synes forklaringen til siwdi var gansk bra jeg. Har sett på andre innlegg her om andre som har hatt litt blødninger men som det har gått rette veien for.

Selv har jeg en gutt på 5 år som jeg hadde blødninger med helt fram til 4 mnd.

Så tenk posetivt, og det ser jo ganske bra ut nå etter at du har sjekket litt nærmere.

Lykke til videre med ruginga.

Nei ikke tale om, det finner vi oss ikke i!

13 dager uten M høres bra ut det! Vi fortsetter å krysse fingre!!!

Kjekt å høre fra deg eljo!!

Nei, det har ikke kommet en dråpe mer av det blodet - borte vekk er det - så jeg krysser alt for at det bare var en flopp!

Går det bra med deg? Hvilket klinikk skal dere bruke på neste forsøk?

klem fra

Jeg tror dette er et godt tegn - en bitteliten blødning som ikke er mensen. Jeg hadde det samme 13 dager etter innsetting da jeg var gravid med tulla vår. Jeg hadde selvsagt testet for lenge siden, så jeg visste at jeg var gravid. Da blodflekken dukket opp fikk jeg helt panikk, og gikk rett til legen. Han kunne selvsagt ikke gjøre noe særlig, men fikk heldigvis roet meg litt ned.

Men altså - hvis det var mensen, skulle det jo kommet noe mer nå. Jeg skal krysse fingrene alt jeg kan for deg, Luske.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lykke til !

Klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...