Gå til innhold

når forelskelsen går over......

Anbefalte innlegg

elsker kjæresten min, vil ikke ha noen andre, blir det slutt mellom oss, gir jeg opp kjærligheten.

men alikevel sliter jeg litt med et problem.

er redd for at følelsene mine skal forsvinne, at man skal finne ut at personen ikke er den rette. (selv om jeg ikke vil ha noen andre) så redd at jeg på en måte kanskje setter opp en forsvarsmur, som går ut på å skyve kjæresten min litt vekk. enn om ditt og enn om datt. jeg elsker virkelig denne personen, men klarer ikke vise det...(har hatt samme prob før..i et tidligere forhold)

har vokst opp i en familie hvor følelser ikke skal vises, kan hende det henger igjen? eller begynner forholdet å skrante?? hadde ingen problem med å vise følelser da jeg var stormende forelska.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135235-n%C3%A5r-forelskelsen-g%C3%A5r-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge har dere vært sammen? Det går jo en viss tid i et forhold, et halvt år, ett år kanskje, og så går stormforelskelsen over. Den går kanskje over i mer varme følelser, stille kjærlighet?

Denne overgangen kan nok være vanskelig, og det er jo her du er nødt å bestemme deg for å satse på forholdet eller gå ut av det. Finne ut om dette forholdet er noe mer enn bare forelskelsen. Om følelsene deres for hverandre er dypere enn som så. Om dere ser en fremtid sammen.

Prøv å slappe av og kose deg du. Ikke bekymre deg over at du ikke er sånn som du var når du var stormforelsket, men kjenn på kjærligheten du føler ovenfor kjæresten din, hvor mye han betyr for deg, hvor mye du vil gjøre for ham. så vil du kanskje merke at forelskelsen er der likevel, bare ikke like sterk hver eneste dag, men mer i bølgedaler. Men at kjærligheten kan være der likevel.

Og kanskje kan du vise ham det ved å skape litt romantikk i forholdet? Levende lys og vin?

Kizza1365380506

Det er nok redselen din for at kjæresten din skal gå ifra deg som gir deg denne følelsen ja. Ingen er garantert at kjærligheten varer evig. Det som er viktig er at man gjør mest ut av det så lenge man har det og jobber for at det skal vare evig. For det er virkelig arbeid som må legges ned. Men for begge, ellers går det ikke.

Prøv å arbeide med å stole på dine og hans/hennes følelser. Og om det skulle gå galt så kjenner kjærligheten ingen alder. Du kan alltid treffe en ny, garantert.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...