Gå til innhold

Menn`s stirring på andre kvinner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mangen som sier at det ligger i menns natur å jakte (stirre,da spesielt på blondiner) jeg synes det er en dårlig unnskylding.

Jeg hadde blitt sint om min mann hadde stirret og snudd seg regelrett rundt etter andre damer. Greit alle ser jo med øynene, men man trenger ikke å "stirre".

For en "dott" !!!

Mannen min må gjerne se, men det får han gjøre når jeg ikke er med. Plystring osv. er tåplig når mannen er snart 40 år.

Ok, dette var jeg ute for på lørdag, og det gjorde meg mektigt forbannet!

Jeg traff et vennepar av noen jeg kjenner ute... mannen snudde seg og sier høyt og tydlig "du må være noe av det sexyeste jeg har sett" og jeg overhører komentaren fordi jeg føler meg forleget og flau over komentaren da dama sitter RETT vedsiden av, dette fortsetter utover kvelden, han med stadig mer slibrige kommentarer til meg, driter i om dama hører det..

Jeg prøver så godt jeg kan å prate med dama, for å få fokuset over på henne og ikke meg (stakkars jente... hun virka helt utenfor)

Hele kvelden endte med at jeg fant en som kunne varte henne opp, samtidig som jeg fikk sagt hva jeg virkelig mener om slike menn.... Sa det til ham at hadde det vært meg så hadde han fått en rett høyre... da svara han bare, liker kvinner som klarer å si ifra, og flørter enda mer...

Fikk ødelaggt kvelden min jeg, men sikkert hans å :o)

Kizza1365380506

Jeg traff et vennepar av noen jeg kjenner ute... mannen snudde seg og sier høyt og tydlig "du må være noe av det sexyeste jeg har sett" og jeg overhører komentaren fordi jeg føler meg forleget og flau over komentaren da dama sitter RETT vedsiden av, dette fortsetter utover kvelden, han med stadig mer slibrige kommentarer til meg, driter i om dama hører det..

Jeg prøver så godt jeg kan å prate med dama, for å få fokuset over på henne og ikke meg (stakkars jente... hun virka helt utenfor)

Hele kvelden endte med at jeg fant en som kunne varte henne opp, samtidig som jeg fikk sagt hva jeg virkelig mener om slike menn.... Sa det til ham at hadde det vært meg så hadde han fått en rett høyre... da svara han bare, liker kvinner som klarer å si ifra, og flørter enda mer...

Veldig bra gjort. Sånn oppførsel går ikke an. Jeg er ikke imot at min mann ser på andre damer. Jeg ser jo på andre menn og. Men altså en plass går grensen. Vi går ikke rundt og kommenterer det for hverandre.

Mvh

Veldig bra gjort. Sånn oppførsel går ikke an. Jeg er ikke imot at min mann ser på andre damer. Jeg ser jo på andre menn og. Men altså en plass går grensen. Vi går ikke rundt og kommenterer det for hverandre.

Mvh

Syntes så synd på dama jeg, at jeg måtte finne henne noe bedre :)

Ok, så var mannen noe å se på, ikke var han full heller, bare atal... men man kan ikke oppføre seg på den måten for det!

Annonse

Kizza1365380506

Syntes så synd på dama jeg, at jeg måtte finne henne noe bedre :)

Ok, så var mannen noe å se på, ikke var han full heller, bare atal... men man kan ikke oppføre seg på den måten for det!

Nei helt enig. Man skal respektere den man er sammen med. Av og til lurer jeg på hvordan slike menn er hjemme. Om hun er like undertrykt der og. Menn/kvinner som oppfører seg slik mangler jo noe veldig grunnleggende etter min mening.

Mvh

Ha ha.. For en lavpanna idiot..

Gjest ikke stirrer

Det samme problemet har jeg med min mann, og det er utrolig sårende! En gang så han en pen dame i butikken og istede for og gå etter meg gikk han etter henne! Han ble veldig paff når jeg snakket til han og sa han ikke mente det på den måten...vel... Hver gang kjæresten min gjør slik sier jeg fra! Jeg synes at det er helt greit å ta en titt (noe jeg gjør selv) men å stirre er direkte uhøflig, og flaut ovenfor meg! Mitt råd: si ifra!

Snakk for deg selv, jeg kan fort vekk komme til å stirre litt etter et lekkert mannebein hvis jeg er i det rette humøret.

Plager meg heller ikke at mannen min kikker på andre kvinner.

Det er jo meg han er gift med. Man må få lov til å titte litt - så lenge det er innenfor grensene av folkeskikk, da. ;o)

Annonse

Gjest storebøll

Jeg tok meg aldri nær av sånt før jeg møtte han siste jeg var sammen med. Han stirra sånn at han glemte å se hvor han gikk, så ut som han var i trance, ikke hørte at jeg snakka til han og hadde munnen vidåpen og nærmest sikla. Damene han glodde på ble ofte usikre for de merka det selvfølgelig, og de så medlidende på meg. Koselig ja...

Hvis din er halvparten så ille som min forrige skjønner jeg deg godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...