Gå til innhold

Hva kaller dere undommen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Extasy: E, runde, lykkepiller, knips, sukkertøy, smilys eller så kan man bruke navnet på extasyen.. Som f.eks 007 (i min tid.. lenge siden) alfakrøll, frosk osv osv.

Amfetamin: pepper, Fortfort, joggesko, speed, amf.

LSD: Har forskjellige navn, men fellesbetgnelsen er syre. De kan hete f.eks Amster, Albert osv.

Hasj: Beis, tjall, boble og marrok (typer hasj), rev, brunt, bomber.

Gjest Pricilla

Extasy: E, runde, lykkepiller, knips, sukkertøy, smilys eller så kan man bruke navnet på extasyen.. Som f.eks 007 (i min tid.. lenge siden) alfakrøll, frosk osv osv.

Amfetamin: pepper, Fortfort, joggesko, speed, amf.

LSD: Har forskjellige navn, men fellesbetgnelsen er syre. De kan hete f.eks Amster, Albert osv.

Hasj: Beis, tjall, boble og marrok (typer hasj), rev, brunt, bomber.

Rohypnol kalles grønne, grønne sukketter, eller hyppere... Hyppere er vanligst.

Kokain: Cola, brus, bruspulver, cokka.

GHB: morrovann, svevevann.

Gjest inalill

Det er mange forskjellige kallenavn på narkotika.

Dette er hva de kaller det, her jeg bor:

EXTACY: knips, smiley,

ROHYPNOL: grønne, hyppere,

AMFETAMIN: pepper, krydder

KOKAIN: cola,

HASJ: rev, tjall, paff,

(marihjuana, pot)

har du selv brukt det og hvordan oppleves det?

• 1 år senere...

Annonse

Gjest AkitaJenta

det blir det samme som å spørre "har du spist mat, og hvordan smaker det"

vel, hvis du ikke liker fisk og spiser fisk kan du fortsatt forklare at du spiste fisk, jeg ble kvalm, følte meg uvell fordi smaken var vond. Du kan også beskrive følelsen du får i magen. Kanskje du spiser fisk som du egentlig er overbevisst over at du ikke liker, men den smakte godt, du følte deg mett og god, kanskje så fint ut, man har kanskje andre opplevelser som å sette ett fiskebein fast i halsen, da gjør det vondt!

Akkurat som man kan faktisk kan fortelle om og prøve å beskrive rusen. Ingen kan få det til helt nøyaktig, men man kan klare å beskrive det ganske bra!

Under denne posten kommer det noen poster som jeg skriver litt om åssen jeg har opplevd de forskjellige rusmidlene jeg har prøvd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...