Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Ja, det kom ikke noe mer blod i går og i dag på rugedag 14 tok jeg CB testen: Et klart og tydelig blått kryss - HURRA - nå er jeg kjempegald. Tenk om vi nå skal endelig lykkes med å få en søster eller bror til lille prinsen vår på 2,5 år. Har vært oppe på sykehuset og tatt blodprøve i dag og er selvfølgelig spent på HCG nivået - håper det ser normalt ut.

Har kjent på mange symtomer som jeg også har kjent under forsøk som har gått i vasken, men de to siste dagene har jeg vært utrolig sulten og uggen dersom jeg ikke spiser - har spist 2 ekstra måltid pr. dag og hatt mye vondt i ryggen.

Ellers var dette vårt siste og 3. søskenforsøk. Er overbevist om at refleksologi behandling kombinert med at jeg har fått orden på stoffskiftet mitt har gjort underverker!

Klarer selvfølgelig ikke slappe helt av før jeg har enda tydligere bevis på at dette går bra - men uansett : Jer er så glad for det viser iallefall at vi kan bli gravide igjen!!

klem fra en kjempeglad

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135360-hurra-bl%C3%A5tt-kryss-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAAAAAA ! :o)))))))

Gratulerer så mye ! Det var jammen flott etter all ventingen. Du har jo strukket tålmodigheten din langt for å legge forholdene skikkelig til rette for å lykkes nå, så dette var jammen fortjent.

Du får kose deg videre med alle symptomene.

Stor klem

Annonse

jente721365380494

Hei luske! Så fantastisk!!! Du gir meg håp. Jeg holder på med 3.søskenforsøk og har også brukt refleksologibeh.

I går tok de ut 12 egg og i morgen får jeg svar hvordan befruktningen har gått. Jeg er så spent.Ønsker deg all hell og lykke med svangerskapet.Klem fra

Annonse

Hei og takk for alle lykkeønsker -det varmer!

Blodprøven viste hcg på 206 og det var visst helt ok. Får ikke flere blodprøver og det er ikke så gøy for nå går jeg litt rundt og bekymrer meg om det er noe der inne som vokser fremdelse - skal på UL den 26.2 og det føles som en evighet til!

Ja, ja -lykke til alle dere!

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...