Gå til innhold

Dildo som spiser batterier

Anbefalte innlegg

Gjest batterisluker

har en sånn med to motorer, tar 4 aa batterier. Hvis ikke batteriene er nye så funker ikke begge samtidig, altså den klitorisvibratoren og dildoen. Blir ganske dyrt å bruke den når jeg må ha helt nye batterier hver gang. Bruker den ca 10 minutter hver gang, 2 ganger i uka. 320 kr i mpneden for dildobruk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135417-dildo-som-spiser-batterier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Kjøp ladbare NiMh batterier og en lader. Kjøp dobbelt sett med batterier, så et sett alltid er ladet.

Synd om strømmen akkurat blir borte rett før det "rusler"? Da må du kanskje ta i bruk ekte vare som "stand in"?

Jeg lurer på om det er noe som kan erstatte den varme glatte undersiden av en levende tunge?

Nå måtte vel alle kjenne etter om tunga er glatt på undersiden?

Annonse

Gjest dildobruker

Har mannfolk også, emn liker å kose meg med dildoen fordet. Dobbelt med utgifter jeg serru! :o)

Har samme dildo har aldrig hatt problemet. Kanskje det er noe feil på den dildoen din? Du kan jo ringe leverandør og høre om de har hatt flere lignende problem.

Alternativet er jo at du kan "oppjustere" batteriet litt da. Et 24V lastebil-batteri burde da har mer enn nok strøm for et par måneders forbruk, samt den høyere spenningen vil jo gjøre opplevelsen langt mer... øh... spennende?

Eller du kan skaffe deg et godt, gammeldags dieselaggregat og koble vibratoren til denne. Med 230V vekselspenning vil et jo i hvert fall bli sus i serken da (i ordets rette forstand).. :D

Gjest Huldretøsen

Kjøp ladbare NiMh batterier og en lader. Kjøp dobbelt sett med batterier, så et sett alltid er ladet.

Synd om strømmen akkurat blir borte rett før det "rusler"? Da må du kanskje ta i bruk ekte vare som "stand in"?

Jeg lurer på om det er noe som kan erstatte den varme glatte undersiden av en levende tunge?

Nå måtte vel alle kjenne etter om tunga er glatt på undersiden?

*sikle*

Alternativet er jo at du kan "oppjustere" batteriet litt da. Et 24V lastebil-batteri burde da har mer enn nok strøm for et par måneders forbruk, samt den høyere spenningen vil jo gjøre opplevelsen langt mer... øh... spennende?

Eller du kan skaffe deg et godt, gammeldags dieselaggregat og koble vibratoren til denne. Med 230V vekselspenning vil et jo i hvert fall bli sus i serken da (i ordets rette forstand).. :D

*hyyyler av latter* Ser det for meg!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...