Gjest Hjelp, vær så snill. Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Fritt sykehusvalg gjelder ved behandlinger. Gjelder det også for diagnostisering ? I mitt tilfelle har legene veldig vanskelig for å få stillt presis diagnose. Blodprovene viser betydelig avvik. Biopsi, ultralyd og CT viser også en unormal situasjon. Jeg har sjelden og bare kortvarige smerter, men daglig ubehag. Legene har eliminert mange alternativer og har 4-5 igjen å velge mellom. Ingen av dem er smittsomme sykdommer eller ekstra alvorlige. Det har vært mange undersøkelser over mer enn ett år uten at det har vært mulig å stille diagnose. Nå vil sannsynligvis legene heller gi opp å finne presis diagnose. De vil heller sette meg på en pillekur (sterke saker), enn å sende meg til Rikshospitalet for flere undersøkelser. Jeg antar at resultatet i verste fall kan bli feilbehandling. Har jeg noe håp om undersøkelse på Rikshospitalet i stedet ? De har antagelig bedre utstyr og flinkere folk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135457-fritt-valg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.