Gå til innhold

Fritt valg ?

Gjest Hjelp, vær så snill.

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp, vær så snill.

Fritt sykehusvalg gjelder ved behandlinger. Gjelder det også for diagnostisering ?

I mitt tilfelle har legene veldig vanskelig for å få stillt presis diagnose. Blodprovene viser betydelig avvik. Biopsi, ultralyd og CT viser også en unormal situasjon. Jeg har sjelden og bare kortvarige smerter, men daglig ubehag.

Legene har eliminert mange alternativer og har 4-5 igjen å velge mellom. Ingen av dem er smittsomme sykdommer eller ekstra alvorlige. Det har vært mange undersøkelser over mer enn ett år uten at det har vært mulig å stille diagnose.

Nå vil sannsynligvis legene heller gi opp å finne presis diagnose. De vil heller sette meg på en pillekur (sterke saker), enn å sende meg til Rikshospitalet for flere undersøkelser.

Jeg antar at resultatet i verste fall kan bli feilbehandling. Har jeg noe håp om undersøkelse på Rikshospitalet i stedet ? De har antagelig bedre utstyr og flinkere folk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135457-fritt-valg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...