Gå til innhold

Hvor tidlig kan jeg teste med CB?

Anbefalte innlegg

Gjest nicknicky

Heisann, detter er det 4 ivf forsøket vårt, og jeg vet at jeg ikke skal teste med CB før det er gått 14 dager etter innsettingen, men er det noen som vet om man egentlig kan ta den før?

Har hørt om at det er et annet merke hvor en kan test en uke før forventet mens, er det noen som vet hvilket merke dette er?

Hvor tidlig har dere testet? det er nå 9 dager siden de tok eggene ut og 7 dager etter at de satte dem inn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135472-hvor-tidlig-kan-jeg-teste-med-cb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Eggløsningssprøyten (som er det samme som hcg) kan sitte i i 9-10 dager etter du satte sprøyten, så du kan få utslag pga denne. Hvis det er etter det, så er det ditt "eget" hcg som blir produsert.

Lykke til!

Hei det er RFSU sin test ( mener jeg ) som du kan teste opptil en uke før tiden. Men den er ikke så veldig pålitelig tror jeg. Jeg skal ta blodprøve mandag den 16 ( 14 dg etter), men har tenkt å ta en CB på lørdagen ( 12 dg etter ).

Vi får bare prøve å holde ut :)

Hei det er RFSU sin test ( mener jeg ) som du kan teste opptil en uke før tiden. Men den er ikke så veldig pålitelig tror jeg. Jeg skal ta blodprøve mandag den 16 ( 14 dg etter), men har tenkt å ta en CB på lørdagen ( 12 dg etter ).

Vi får bare prøve å holde ut :)

Jeg testet med CB og RFSU (Den som kan tas en uke før forventet mens) på dag 12 etter innsetting. Begge var negative til tross for at blodprøven senere på dagen viste hcg på 112. Nå er tvillingene mine 3 1/2 år. Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...