x-woman Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hei alle sammen. Jeg er på rugedag 4-5 og har begynt å få en del mens-murringer helt nederst i magen. Noen ganger føles det som om det er litt borti eggstokkene også. Hva er dette? Hvis det er meningen at jeg skal begynne å blø, er ikke dette litt tidlig? Dessuten, hvordan skal jeg tolke det visst jeg blør. Jeg satt inn 2 egg. Kan jeg likevel være gravid? Dette forsøket begynner virkelig å gå meg på nervene. Er det ikke den ene tingen så er det den andre. Hvis dette forsøket ikke lykkes , skal det bli lenge til neste. Samboer og jeg har kranglet i dag og det er så forferdelig. Jeg føler meg så sint og lei for at han ikke tar hensyn til den situasjonen jeg er og har vært oppi. I dag er første dagen jeg har kommet meg opp av sengen og stolen og kunne godt litt.... Så derfor blir jeg så irritert når han ikke skjønner at han forsatt må ta litt hensyn og ikke få meg hissig. Sorry at dette ble litt langt, men jeg måtte bare få det ut. Jeg er så lei, så lei. Jeg har bare lyst å grine meg i søvn 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135484-murringer-og-slikt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
luske Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei på deg! Uff - det høres ikke kjekt ut med sint sambo midt i forsøket. Jeg ville snakket med ham i en rolig stund og sagt hvor viktig det er for deg at dere har det bra og at han tar vare på deg i denne situasjonen. Når det gjelder murringer er det helt normalt. hos meg har det murret i hele rugeperioden og nå er jeg jo gravid og det murrer fremdles - til tider slik at det gjør litt vondt. Men jeg er ikke bekymret fordi slik hadde jeg det sist jeg var gravid og det var slik de første månedene iallefall - ta det rolig - ikke noe å bekymre seg for - det er livmoren som jobber med ting og tang - men litt ekkelt fordi det er akkurat som om man får mensen hver t øyeblikk - så ta vare på deg selv!! klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135484-murringer-og-slikt/#findComment-842124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.