Gjest phoebee Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Jeg er i fast forhold, og sluttet på p-pillene (trionetta) fordi jeg reagerte på de. Så gikk jeg plutseli 7 uker før jeg fikk mensen, noe som var helt normalt etter d legen min sa. Legen gav meg deretter ny resept på andre p-piller (yasmin) som jeg skulle begynne på når jeg fikk mensen neste gang... og det er 13 uker siden nå. Jeg har testet meg med hjemme-graviditetstest 3 forskjellige ganger, og alle er negativ. Men er det likevel normalt å gå i 13 uker uten mensen sånn plutselig? Kan miljøforandringer har noe å si, da jeg har flyttet bort for å kunne jobbe for en periode..? Men føler meg jo generelt bra ellers liksom. Please, noen må svare.. 0 Siter
lillejanne Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 dra til en spes.i gynekologi og få deg testet.Jeg er i samme situasjon nå.Sluttet med pillen for å få vårt første barn.Alt var normalt først,men så uteble mensen. Fikk time hos legen,og han antydet pcos,en hormonforstyrrelse.Ikke vent for lenge....lykke til!! 0 Siter
mei Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Det er veldig vanlig at det går lang tid før mensen kommer tilbake etter p-pille-bruk. Kroppen trenger lang tid på å komme i gjenge selv. Jeg gikk selv 4-5 mnd før jeg gikk til legen. Siden jeg da ville ha barn, fikk jeg en kur med Primolut-N for å framkalle en blødning. Så måtte jeg vente og se om kroppen greide å ordne videre selv. Heldigvis gjorde det det hos meg. Så jeg slapp videre hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.