Gå til innhold

Ikke mensen på 13 uker..

Anbefalte innlegg

Gjest phoebee

Jeg er i fast forhold, og sluttet på p-pillene (trionetta) fordi jeg reagerte på de. Så gikk jeg plutseli 7 uker før jeg fikk mensen, noe som var helt normalt etter d legen min sa. Legen gav meg deretter ny resept på andre p-piller (yasmin) som jeg skulle begynne på når jeg fikk mensen neste gang... og det er 13 uker siden nå. Jeg har testet meg med hjemme-graviditetstest 3 forskjellige ganger, og alle er negativ. Men er det likevel normalt å gå i 13 uker uten mensen sånn plutselig? Kan miljøforandringer har noe å si, da jeg har flyttet bort for å kunne jobbe for en periode..? Men føler meg jo generelt bra ellers liksom. Please, noen må svare..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135528-ikke-mensen-p%C3%A5-13-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

dra til en spes.i gynekologi og få deg testet.Jeg er i samme situasjon nå.Sluttet med pillen for å få vårt første barn.Alt var normalt først,men så uteble mensen. Fikk time hos legen,og han antydet pcos,en hormonforstyrrelse.Ikke vent for lenge....lykke til!!

• 2 uker senere...

Det er veldig vanlig at det går lang tid før mensen kommer tilbake etter p-pille-bruk. Kroppen trenger lang tid på å komme i gjenge selv.

Jeg gikk selv 4-5 mnd før jeg gikk til legen. Siden jeg da ville ha barn, fikk jeg en kur med Primolut-N for å framkalle en blødning. Så måtte jeg vente og se om kroppen greide å ordne videre selv. Heldigvis gjorde det det hos meg. Så jeg slapp videre hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...