Gå til innhold

Hvorfor stikker og klør det når jeg er nybarbert?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Hvis du nylig har begynt å barbere deg, så kan du se frem til noen festlige, kløende uker. Slik er det i starten er jeg redd,

Uker var vel å overdrive litt, men noen dager ja. Trikset er å barbere seg gjevnlig, så slipper man dette problemet.

Annonse

• 2 uker senere...
HjelpFrustertKresen

Gjør dette under vann eller dusjen med en ny og helt et helt rent blad.

Spørs etter hvor lang tid du barberte deg sist, tar utgangspunkt at du ikke har barbert deg på flere uker. barber først langs med hårene, deretter barber forsiktig på tvers, når det ser glatt ut, men ikke er det, altså hårene stikker bruk barberskum og barber mot, vær forsiktig ikke press på.

Det er nå glatt, skyll med rikelig kaldt vann. Gå ut av vann eller dusj, bruk etterbarberings rikelig over der du barberte deg.

Etter som jeg har drevet med svømming har jeg barbert meg en del, barber deg heller ikke hverdag, da har ihvertfall jeg alltid fått røde prikker og kløe. Jeg tar ihvertfall sjegget annhver dag, og nedentil annhver uke, engang uka.

Her var ivært fall mitt tips :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...