Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vil så gjerne gi kjæresten min en orgasme! Men så langt har jeg ikke fått det til. Jeg har prøvd å slikke henne for så å fingerpule henne. Jeg bruker å massere fremre skjedevegg ordentlig med en eller to fingre, slik at G-punktet blir stimulert. Hun har det DRITDEILIG, men!:

Hun ber meg stoppe fordi det blir for deilig. Altså at det blir for mye.

Hun sier at hun ikke klarer å slappe av i musklene i korsryggen, og får vondt. Så jeg må stoppe.

Det er ikke noe voldsomt problem, for hun sier at hun har fullt utbytte av sexlivet sitt! Hun var jomfru når vi ble sammen, og vi lå sammen for første gang i sommer. Jeg var også jomfru da, så den store erfaringen har jeg ikke.

Kan noen gi oss et tips på hvordan vi kan gå fram? Selv om engelen min ikke klager, vil jeg jo gjerne gi henne det beste jeg kan, og en orgasme vil jo være flott, da :)

Så hva sier dere? HELP ME!!

Juleklem fra:

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13554-det-g%C3%A5r-ikke-for-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er inne på løsningen selv. Hun må lære seg å slappe av og gi seg fullstendig og hemningsløst hen. Det er ikke så lett som det kan høres ut for. Enkelte jenter er redde for å slippe en promp, og andre er redde for at ikke gutten skal synes hun er "pen nok" når hun får orgasme. Andre igjen føler at de må tisse idet de holder på å komme, og kniper derfor igjen.

Jenta di er langt fra aleine om problemet. For mange jenter er det lettere å stimulere seg fram til orgasme selv, og det er slett ikke "juks" selv om man har en partner.

Men i hovedsak dreier det seg om å stole på partneren og våge å gi seg over isteden for å holde igjen.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Du sier at det ikke er noe voldsomt problem for dere fordi hun gir uttrykk for at hun har det godt sammen med deg. Det er tross alt det viktigste både for deg og henne.

Du påtar deg en alt for stor byrde ved å skulle gi henne orgasme. Det blir bare slit og mas av det.

Spør henne om hun kan stimulere seg selv, onanere, når du ikke er til stede, for eks ved å bruke en vibrator, dvs. et vanlig utrtsyr for muskelmassasje. Det får man nå kjøpt bl.a. i de store elektriske dagligvareforrretningen, for eks. Elkjøp o.l.

En annen og enklere mulighet er at hun bruker en hånddusj. Hun tar fra hverandre de små kjønnsleppene slik at strålene fra dusjen treffer rett på klitoris og den øvrige delen av skjedeinngangen. Hun skal puste samtidig, la også litt dusjvann komme inn om anus og området mellom skjeden og anus. Det er deilig å bli stimulert der.

Når hun da lærer om sin egen seksualitet kan det være at hun blir i stand til å slappe bedre av når dere er sammen. Det er viktig å unngå å være krampaktig for å oppnå orgasmne. Da bare låser det seg for dere begge. Dere blir fortvilet, ulykkelige og misfornøyde med det dere tross alt har av gode ting sammen.

Ta den tiden dere trenger, ikke forser, ikke press på, ikke vent at alt skal klaffe med det samme. Disse tingene tar sin tid.

Heisann Yummy. Hadde tidligere det samme problemet med hun som jeg er gift med. Hun ble overstimulert av min munnbehandling. Og etterhvert gjorde jeg som foreslått av Grunfeld. Sendte henne på badet, med dusjen og et smil som våpen. Jeg var selvsagt litt engstelig for hva resultatet ville bringe. -Synest hun det var lettere uten meg ??? Stolte hun ikke på meg ???

Jeg fant raskt ut at det var best å legge slike tanker til side, og heller sette kryss i taket når vi var kommet så langt at allt ble bra og hun kunne "komme" sammen meg meg. Vi sitter med et fantastisk sexliv i dag, og det er 8 år og to barn senere. I tillegg ler vi ofte når vi tenker på hvordan husverten måtte oppfatte de etterhvært utallige kryssene i soveroms taket.

Lykke til. Selv om du egentlig ikke trenger det. Dette går av seg selv eller i dusjen med din og hennes hjelp.

Varg Veum. Fråm Paradiset blandt de syv fjell.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Heisann Yummy. Hadde tidligere det samme problemet med hun som jeg er gift med. Hun ble overstimulert av min munnbehandling. Og etterhvert gjorde jeg som foreslått av Grunfeld. Sendte henne på badet, med dusjen og et smil som våpen. Jeg var selvsagt litt engstelig for hva resultatet ville bringe. -Synest hun det var lettere uten meg ??? Stolte hun ikke på meg ???

Jeg fant raskt ut at det var best å legge slike tanker til side, og heller sette kryss i taket når vi var kommet så langt at allt ble bra og hun kunne "komme" sammen meg meg. Vi sitter med et fantastisk sexliv i dag, og det er 8 år og to barn senere. I tillegg ler vi ofte når vi tenker på hvordan husverten måtte oppfatte de etterhvært utallige kryssene i soveroms taket.

Lykke til. Selv om du egentlig ikke trenger det. Dette går av seg selv eller i dusjen med din og hennes hjelp.

Varg Veum. Fråm Paradiset blandt de syv fjell.

Gratulerer. Det er hyggelig å se at noen av ens råd kan gi resultater, at det ikke bare blir slag i luften.

Enkelte jenter (inkludert min kjære) synes g-punktstimulering blir i meste laget. Prøv klitorisen istedet, så skal du se at hun ikke stopper deg! ;) Bare ikke bruk for hardt press på den før hun er blitt villere, og hent gjerne litt fuktighet fra skjeden innimellom...

Annonse

Enkelte jenter (inkludert min kjære) synes g-punktstimulering blir i meste laget. Prøv klitorisen istedet, så skal du se at hun ikke stopper deg! ;) Bare ikke bruk for hardt press på den før hun er blitt villere, og hent gjerne litt fuktighet fra skjeden innimellom...

• 4 uker senere...

Du er inne på løsningen selv. Hun må lære seg å slappe av og gi seg fullstendig og hemningsløst hen. Det er ikke så lett som det kan høres ut for. Enkelte jenter er redde for å slippe en promp, og andre er redde for at ikke gutten skal synes hun er "pen nok" når hun får orgasme. Andre igjen føler at de må tisse idet de holder på å komme, og kniper derfor igjen.

Jenta di er langt fra aleine om problemet. For mange jenter er det lettere å stimulere seg fram til orgasme selv, og det er slett ikke "juks" selv om man har en partner.

Men i hovedsak dreier det seg om å stole på partneren og våge å gi seg over isteden for å holde igjen.

Tadaaaa! Nå har det skjedd! Litt forsiktighet fra meg, og masse ømhet, omtanke, samt en del tips... Vóila! Hun var borte i minst 5 minutter, og brukte sikkert en time på å roe seg ned. Jeg lå hele tiden og koset med henne, strøk henne over kroppen, fortalte henne hvilken guddommelig kropp hun har! Tror jeg får beholde den jenta leeenge, jeg! :)

Takk, folkens! Godt å få hjelp når man trenger det.

Hilsen:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...