Gå til innhold

analmuskelavslappende krem?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis man ikke greier å slappe av selv, tror jeg ikke det er noen idè å bedøve tarmen for å gjennomføre analsex.

Muligheten finnes nok, for eksempel i form av epidural, men jeg tviler på at du finner en lege som er villig til å skrive ut noe medikament til dette bruk.

Et lite tips er å være 100% sikker på at man er så ren der bak som mulig. Hvis man er redd for at ting og tang skal henge med på penis, klarer man vaffal ikke å slappe av!

En annen ting er at det har ingen hensikt å ha hemninger på andres vegne. Hvis gutten ikke er redd for å få bæsj på tissetassen sin, trenger heller ikke jenta å bekymre seg for det. Og det må vel nesten være en forutsetning for i det hele tatt å ha lyst til å prøve?

Dessuten er det lurt å bruke kondom! Ikke bare av hensyn til mannen og penis, men like mye fordi avføring inneholder bakterier som ikke er bra for skjeden. Det er lettere å dra av gummien før man har vanlig eller oralt samleie igjen, enn å avbryte for å gå på badet og skrubbe penis. :o)

Annonse

Jeg las et sted for en tid tilbake at en kan ta et vinklyster(altså, bruk vin istedet for såpevann). Da blir du helt "rengjort", og du får også en liten rus slik at det er lettere å slippe hemningene.

Synes ihvertfall selv at det høres spennende ut...

Hvis man ikke greier å slappe av selv, tror jeg ikke det er noen idè å bedøve tarmen for å gjennomføre analsex.

Muligheten finnes nok, for eksempel i form av epidural, men jeg tviler på at du finner en lege som er villig til å skrive ut noe medikament til dette bruk.

Et lite tips er å være 100% sikker på at man er så ren der bak som mulig. Hvis man er redd for at ting og tang skal henge med på penis, klarer man vaffal ikke å slappe av!

En annen ting er at det har ingen hensikt å ha hemninger på andres vegne. Hvis gutten ikke er redd for å få bæsj på tissetassen sin, trenger heller ikke jenta å bekymre seg for det. Og det må vel nesten være en forutsetning for i det hele tatt å ha lyst til å prøve?

Dessuten er det lurt å bruke kondom! Ikke bare av hensyn til mannen og penis, men like mye fordi avføring inneholder bakterier som ikke er bra for skjeden. Det er lettere å dra av gummien før man har vanlig eller oralt samleie igjen, enn å avbryte for å gå på badet og skrubbe penis. :o)

Jeg bare lurer litt.... får dere bæsj på tissemannen ved analsamleie?? Typen min og jeg liker godt å ha analsamleie , men jeg har lixom alldri spurt han om han får ekle ting å tang på lillemann eterpå...har allri sett etter heller... *lol* Men til der som ikke tørr praktisere analsex....PRØV! det er DEILIG! :D

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg bare lurer litt.... får dere bæsj på tissemannen ved analsamleie?? Typen min og jeg liker godt å ha analsamleie , men jeg har lixom alldri spurt han om han får ekle ting å tang på lillemann eterpå...har allri sett etter heller... *lol* Men til der som ikke tørr praktisere analsex....PRØV! det er DEILIG! :D

Det kan nok hende at han får bæsj på penis under et analt samleie.Da er det noe som heter rengjøring.

Han skal ikke stikke penis inn i din skjede etter at han har vært inne i din anus/rektum, i hvert fall ikke uten grundig rengjøring med såpe og vann.Ellers blir det lett skjedeinfeksjoner, og det er triste greier som det kan ta lang tid å få bukt med.

Annonse

Vi har god erfaring med den varmende massasjeoljen fra Kondomeriet (Hot Stuff, tror jeg den heter). Den er ikke muskelavslappende, men fungerer som glidemiddes samtidig som den skaper varme ved friksjon. Anbefales!

Oljer er ikke særlig godt egnet som glidemiddel. I alle fall ikke sammen med kondom, den kan rett og slett gå i stykker. I tillegg er massasjeoljer beregnet til utvortes bruk.

Det finnes utmerkede glidemidler som er spesiallaget til innvendig bruk.

Jeg las et sted for en tid tilbake at en kan ta et vinklyster(altså, bruk vin istedet for såpevann). Da blir du helt "rengjort", og du får også en liten rus slik at det er lettere å slippe hemningene.

Synes ihvertfall selv at det høres spennende ut...

Vær forsiktig med alkohol "bak der"! Det går rett i blodet og du kan risikere å ende opp med et voldsomt alkoholsjokk, som i verste fall kan være dødelig.

Hvis du absolutt vil prøve det, så start med en sterkt uttynnet blanding først og evt. øk mengden sakte etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...