Tavira Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Bare lurer på en liten ting jeg... Etter at det befruktede egget er tilbakeplassert - fortsetter dere å ta eggløsningssprøyter hver 3. dag da (Pregnyl, e.l.) for å tilføre kroppen kunstig HCG? Eller tar dere bare denne Crinone gelen eller hva den nå heter? Eller er det noen som ikke tar denne gelen, men bare tar disse sprøytene i stedet for? Jeg har nemlig aldri vært borti denne gelen, men det ser ut som om nesten alle her inne tar den... Hva er det som er normalt å gjøre? Takker for svar! God helg 0 Siter
Filliokus Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 I mine to første forsøk tok jeg noen piller som skulle i skjeden - ingen sprøyter. I site forsøk tok jeg kun geleen. Det er for å tilføre progesteron som hjelper på produksjonen av hcg. Tror ikke det er vanlig å ta sprøyter, men jeg vet jo ikke.. 0 Siter
tillajo Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Jeg har aldri tatt sprøyter med hcg. Hvis man tar slike, kan man jo heller ikke bruke vanlige tester for å finne ut om man er gravid. Det vanlige er å få tilskudd av progesteron - enten som stikkpiller (Progestan el.) eller vaginalgel (Crinone). 0 Siter
Gjest bowler Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 I mine to første forsøk tok jeg noen piller som skulle i skjeden - ingen sprøyter. I site forsøk tok jeg kun geleen. Det er for å tilføre progesteron som hjelper på produksjonen av hcg. Tror ikke det er vanlig å ta sprøyter, men jeg vet jo ikke.. Jeg mener å ha lest her om de som tok sprøyter med progesteron hver dag istedet for stikkpiller eller gele ja! 0 Siter
Tavira Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 Takk for svarene Jeg får nok sjekke litt opp hos legen i dag. Skal ha uttak på onsdag, og jeg vil så gjerne at alt skal bli riktig... *klems* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.