Gå til innhold

Er jeg "Gal" og sexuell fraviker fordi jeg elsker å slikke

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i 30 års alderen som drømmer om å treffe ei ukjent jente for å slikke,jeg syntes det er veldig deilig å utføre det. Jeg lurer nå på å søke etter ei jente gjennom kontaktannonse, som har lyst, og er minimum 20 år gammel. Derfor er jeg interressert i å høre deres meninger om dette?.Eller få noen tips!

Fortsetter under...

• Svar 136
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ingeniør

57

• Kizza1365380506

4

• libra

2

• tjohei

2

hmmm... hvorfor ei ukjent jente? Hva med å gå ut på byen på fest??

Fordi ei ukjent jente virker pirrende å tenke på for meg, og jeg vil være helt sikker på å treffe ei som liker å bli slikka, det er lettest syntes jeg å prøve en kontaktannonse. Men jeg er litt usikker på hva aldersgrense jeg skal sette, i forhold til meg selv. Er 38 år. Utseende mitt er ingen problem!

Gjest Marthe03

Fordi ei ukjent jente virker pirrende å tenke på for meg, og jeg vil være helt sikker på å treffe ei som liker å bli slikka, det er lettest syntes jeg å prøve en kontaktannonse. Men jeg er litt usikker på hva aldersgrense jeg skal sette, i forhold til meg selv. Er 38 år. Utseende mitt er ingen problem!

spørs hvor du har tenkt å sette annosen da? ønsker du evnt. kontakt senere med henne?

spørs hvor du har tenkt å sette annosen da? ønsker du evnt. kontakt senere med henne?

Litt vanskelig å si det ,har litt med sivil status da og gjøre, ser her på nettet at det er flere muligheter som Spraydate osv.

Gjest Marthe03

Litt vanskelig å si det ,har litt med sivil status da og gjøre, ser her på nettet at det er flere muligheter som Spraydate osv.

Ja, du kan jo prøve.. hehe... Bør nok kanskje sette 22 år kanskje??

Hva tenker du på sivil status da? du eller henne`?

Annonse

Ja, du kan jo prøve.. hehe... Bør nok kanskje sette 22 år kanskje??

Hva tenker du på sivil status da? du eller henne`?

Det viktigste er å treffe ei som liker å bli slikka,men det er jo ting som spiller inn både når det gjelder alder og faste forhold, er ikke redd for å prøve ei i fast forhold, for når ho er voksen så klarer hun å ta ansvaret selv,Tror jeg prøver Spraydate, og 22 år, Syntes du drømmen min er Gal!!

Du er ikke redd for sykdommer da?

Viss jeg får spørsmål om jeg vil betale! Ja da er jeg redd sykdommer, Prostituerte er uaktuelle for meg, fordi dei kun gjør det for pengene, og da er jo drømmen min ødelagt

Gjest Marthe03

Det viktigste er å treffe ei som liker å bli slikka,men det er jo ting som spiller inn både når det gjelder alder og faste forhold, er ikke redd for å prøve ei i fast forhold, for når ho er voksen så klarer hun å ta ansvaret selv,Tror jeg prøver Spraydate, og 22 år, Syntes du drømmen min er Gal!!

har du et forhold med noen da? nei, vel egentlig kan jeg forstå om du vil ha ei elskerinne.. litt gal kanskje....

har du et forhold med noen da? nei, vel egentlig kan jeg forstå om du vil ha ei elskerinne.. litt gal kanskje....

Elskerinne og elskerinne, det hjelper lite for meg viss hun ikke vil bli slikka, for det jeg er ute etter er å kjenne vellysta når jeg får saftene på tunga og ho nyter det. Det er jo ikke alle jenter som liker å bli slikka og kanskje syntes det er grisete.

Gjest Marthe03

Elskerinne og elskerinne, det hjelper lite for meg viss hun ikke vil bli slikka, for det jeg er ute etter er å kjenne vellysta når jeg får saftene på tunga og ho nyter det. Det er jo ikke alle jenter som liker å bli slikka og kanskje syntes det er grisete.

hehe... høres ut som et luksusproblem for en jente.. de fleste liker vel det!!!!!

Har du dårligere erfaringer?

Annonse

Hvorfor kan du ikke få deg en vanlig kjæreste da? De aller, aller fleste jenter liker da vel (og forventer) å bli slikket!

Er i et forhold, men jeg får ikke nok av å slikke, og drømmer om ei ukjent som jeg kan treffe.

Gjest Marthe03

Prøv på spraydate, loveconnection eller finnenvenn f.eks. Du kan uttrykke de ønskene du vil, og se hva det fører til. De fleste jenter i alle aldersgrupper liker å bli slikket.

ja, håper for deg at dama di ikke finner det ut da! jeg hadde iallefall blitt meget vred! Prøv heller å snakk med dama di om dette??

ja, håper for deg at dama di ikke finner det ut da! jeg hadde iallefall blitt meget vred! Prøv heller å snakk med dama di om dette??

Det hadde sikkert hun også blitt, men det handler jo om en sexuell drøm jeg har da, å treffe ei ukjent ei og slikke , man kan nå ha noen hemligheter for seg selv

Og hva sier dama di til det?

Da hadde hun blitt forbanna, men skal man bare gå og drømme hele livet da og ikke realisere ting man har lyst til. Dette handler jo om 2 mennesker med samme behov for velvære og nytelse.

Gjest Marthe03

Da hadde hun blitt forbanna, men skal man bare gå og drømme hele livet da og ikke realisere ting man har lyst til. Dette handler jo om 2 mennesker med samme behov for velvære og nytelse.

ja, skjønner hva du mener!

Har fått lagt inn annosen eller?

Tenk så dama dama di måtte ha det da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...