Gå til innhold

Er jeg "Gal" og sexuell fraviker fordi jeg elsker å slikke

Anbefalte innlegg

Tenker du overhodet ikke på at du sårer den du er sammen med? Hva får deg til å være så egoistisk?

Det er ikke alt man trenger å dele,Jeg har en drøm om å treffe ei som liker å bli slikka for felles nytelse og spenning.

Fortsetter under...

• Svar 136
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ingeniør

57

• Kizza1365380506

4

• libra

2

• tjohei

2

hmmm... vet ikke helt jeg... hvorfor vil du det?

Hei maria 04,At jeg liker å slikke er en del av min hemmelige sexualitet, jeg føler veldig vellvære og får et kick når jeg slikker og hører jenta liker det, men jeg har en drøm om treffe ei ukjent jente....Tanken er opphissende....

Det er ikke alt man trenger å dele,Jeg har en drøm om å treffe ei som liker å bli slikka for felles nytelse og spenning.

Syns du det er greit at kjæresten din har samme slags hemmeligheter som du har? Og i tilfelle - vet hun at hun har frihet til å kose seg med andre menn?

Syns du det er greit at kjæresten din har samme slags hemmeligheter som du har? Og i tilfelle - vet hun at hun har frihet til å kose seg med andre menn?

Det får være opp til ho, vi har et litt fritt forhold, det burde mange andre ha også, da hadde mange skillsmisser vært ungått. Vi mennesker er ikke laga for å være monogame, bare tenk etter selv, du er enig med meg

Det får være opp til ho, vi har et litt fritt forhold, det burde mange andre ha også, da hadde mange skillsmisser vært ungått. Vi mennesker er ikke laga for å være monogame, bare tenk etter selv, du er enig med meg

Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Vet hun at dere har et litt fritt forhold, eller er det bare du som vet dette?

Gjest Marthe03

Hei maria 04,At jeg liker å slikke er en del av min hemmelige sexualitet, jeg føler veldig vellvære og får et kick når jeg slikker og hører jenta liker det, men jeg har en drøm om treffe ei ukjent jente....Tanken er opphissende....

maria og marthe er samme person! Hvorfor sa du at du var jente?

Annonse

Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Vet hun at dere har et litt fritt forhold, eller er det bare du som vet dette?

Selfølgelig, vet hun det, men jeg sier ikke at jeg drømmer om å slikke ei ukjent jente, det er min private drøm, eller når hun er ute med venninnene sine så spør ikke jeg hva dei har gjort på.(venninne kos!) Mange fler burde hatt sånne forhold, flørting og litt kos er sunt.Men jeg vil bare prøve ei jente som har lyst,ikke no mer.Rundbrenner er jeg ikke og den jeg leter etter er kanskje ei av 200!! Så sjanssane er små!!

Annonse

Nei du er verken gal eller freek. Men hvorfor en på 20. De som er eldre er jo mer erfarne.

*spiller fornærmet*

Skreiv fra 20 år.fordi da begynner jentene å bli voksne, det er ikke så mange å velge blant.

Tenk deg om da, jeg er ute etter å realisere en drøm, ikke et nytt forhold

ok, jeg forstår det, men jeg er imot utroskap, og synes derfor at det ikke ville vært riktig å gjøre det så lenge du er i et forhold, men det er jo ikke min business hva du gjør uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...